Hannah Gronski

Vågsbygd Tannlegesenter AS
Kirsten Flagstadsvei 1 4621 Kristiansand S
Hannah Gronski er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Hannah Gronski

Min beste tannlege erfaring noensinne!

Klinikk: Vågsbygd Tannlegesenter AS Skrevet

Som ny innflyttet til Kristiansand og Vågsbygd er det alltid litt nervøst for å finne ny tannlege osv. Her ble det derimot full klaff heldigvis, sjelden har jeg blitt bedre ivaretatt og hjulpet profesjonelt. Utover å være strålende fornøyd med tannlegebehandlingen fikk jeg også glimrende opplæring for best mulig å unngå fremtidige tannhelseproblemer! Det har jeg aldri opplevd før. Super service fra alle på klinikken!. Takk for at dere bryr seg så mye om pasienten og er inkluderende.

Den beste tannlegen i mine 41 år gamle liv

Klinikk: Vågsbygd Tannlegesenter AS Skrevet

Dagen, 2.2.2015 (kl. 13:00), kom da jeg var nødt til å rotfylle da smerten ble for stor å gå med. Det verste jeg vet er å gå til tannlegen, og har da utsatt det i mange dager.

Siden min arbeidsplass er i samme bygg som Vågsbygd Tannlegesenter, var det naturlig for meg å prøve de ut.

Tannlege Oliver Gronski og hans assistent, gjorde en formidabel jobb. De sørget for at jeg fikk vekk smerten som jeg hadde kjent på i flere dager, ordnet med rotfylling og fikk meg til å roe ned og ikke kjenne på tannlegeskrekken.

Setter og pris på at de sender meg sms før jeg skal til de. Er nå i gang med "full overhaling" av tennene.

Tannlege skrekken er borte og de har fått en meget fornøyd kunde.

Jeg vil anbefale de på det varmeste!

Vennlig hilsen,

Arrogant

Klinikk: Vågsbygd Tannlegesenter AS Skrevet

Overtok praksis for noen få år siden, i løpet av 2-3 år var prisene nesten doblet, arrogant oppførsel, har skiftet til en annen tannlege nå.

Veldig fornøyd

Klinikk: Vågsbygd Tannlegesenter AS Skrevet

Meget hyggelig, og god service. Både fra tannlege, og annet personale.
Koselige lite lokale. Alt i alt, strålende med mitt siste tannlege.