Tine Kjærgaard

Tine Kjærgaard er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Tine Kjærgaard

Meget hyggelig tannklinikk

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Når man kommer dit er tannlegene alltid imøtekommende. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Sekretæren som jobber der er super hyggelig og bistår med alt mulig. Alt i alt er Ibsen Tannklinikk et supert sted som har min varmeste anbefaling.

Veldig behagelig

Klinikk: Tine Kjærgaard Skrevet

Har gått til Tine i flere år. Hun oppleves som faglig dyktig og behagelig. Hun ivaretar meg godt som pasient, og jeg vil ikke nøle med å anbefale henne til andre.

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Håper jeg aldri må bytte tannlege igjen! Har ikke vært engstelig for å gå til tannlegen etter at jeg begynte her. Tine er nøye og flink til å informere om alt hun gjør, har heller aldri hatt vondt eller problemer tennene etterpå.

Anbefaler dette tannlegesenteret til alle jeg kjenner!

En dyktig og omtenksom tannlege

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Har hatt mange dårlige tannlegeerfaringer, men Tine er kjempedyktig i sin jobb. Hun er saklig, informativ og forklarer hva hun gjør underveis, slik at jeg vet hva som skjer underveis. Hun har mye kunnskap og gir gode råd og følger opp. Profesjonell og hyggelig. Anbefales på det sterkeste!

Veldig ordentlig og hyggelig

Klinikk: Tine Kjærgaard Skrevet

Har vært hos Tine tre-fire ganger og synes hun er en ryddig tannlege. Det er aldri noe problem å få forklaring på det hun har funnet ut av under undersøkelsen og hun er aldri nedsettende i forhold til min tannhygiene, selv om hun kanskje bemerker det.