Ibsen Tannklinikk

Pilestredet 17 0164 Oslo
Tlf: 22 20 06 62 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ibsen Tannklinikk holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Ibsen Tannklinikk

Flink tannlege med rikt kunsskap

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Veldig flink, og trygg tannlege. Har gode erfaring og kunnskap. Bruker den gjerne som min fast tannlege. Flink til å råde og behandle.
Det gjelder også assistansen hennes.

Dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Jeg ringte klinikken pga. intens tannverk . Sekretæren ga meg en time i tannlegens ellers fullbooket dag. Tannlegen var behagelig, brukte god tid og gjorde en veldig bra jobb. Klinikken er moderne og man får god personlig kontakt med de ansatte. Anbefales på det sterkeste.

Håper jeg aldri må bytte tannlege!

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Sazan Bajalan er min drømmetannlege. Hun virker faglig dyktig og er empatisk og oppriktig interessert i å finne den beste løsningen for pasienten. Hun tar seg god tid til å forklare samtidig som hun er effektiv. Dessuten har hun en varm og beroligende væremåte. Jeg har selv ikke tannlegeskrekk, men ser for meg at hun må være et godt valg for en som sliter med slikt.

En dyktig og omtenksom tannlege

Tannlege: Tine Kjærgaard Skrevet

Har hatt mange dårlige tannlegeerfaringer, men Tine er kjempedyktig i sin jobb. Hun er saklig, informativ og forklarer hva hun gjør underveis, slik at jeg vet hva som skjer underveis. Hun har mye kunnskap og gir gode råd og følger opp. Profesjonell og hyggelig. Anbefales på det sterkeste!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Gå til Sazan om du har tannlegeskrekk. Hun forklarer deg alt hun gjør, forteller hva som gjør vondt og ikke, er fornuftig med bedøvelse om du trenger det, og ekstremt hyggelig og dyktig. Jeg håper jeg aldri trenger å bytte tannlege!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Sazan Bajalan har vært min tannlege i noen år nå. Jeg har i hele oppveksten vært plaget av tannlegeskrekk. Den er nå borte, takket være Sazan! Hun er så effektiv, hyggelig, omsorgsfull og gjør et fantastisk arbeide. Hun ser også meg og tilrettelegger arbeidet hun skal utføre etter meg (pasienten). Sazan ser løsninger ingen andre tannleger har kommet fram til, hun er oppmuntrende og jeg håper de med tannlegeskrekk som gruer seg mye tørr å prøve en time hos Sazan. :)

Grundig og hyggelig tannlege

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Tannlegen er grundig i det hun gjør. Bra oppfølging med inkalling og påminnelse på sms. Hyggelige lokaler som får deg til å slappe av . Anbefales.

Dyktig tannlege

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Faglig dyktig og utrolig hyggelig person. Presis og imøtekommende. Jeg får alltid god informasjon under behandlingen. I tillegg har hun ei trivelig, blid og smilende assistent med på laget.

God service og behagelig tannklinikk

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Denne tannlegen er flink på faget og behagelig som person. Hun forklarer hele tiden hva hun gjør og hva hun ser, og holder ofte opp et speil slik at jeg også kan se. Kontoret i seg selv er også veldig fint og behagelig. Jeg og mannen min har brukt henne i mange år. Utrolig fornøyde begge to :)

Hyggelig, men...

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Hos denne tannlegen har jeg lagt igjen de sureste pengene jeg kan huske. Jeg var ikke fornøyd med resultatet. Betale måtte jeg visst likevel. Jeg var helt oppgitt og så meg nødt til å gå til en annen klinikk.

Her skal jeg aldri legge igjen en eneste krone mer. Heldigvis er det valgfritt hvilket tannlegekontor en bruker. Mager trøst for de sure pengene jeg har lagt igjen, men dog en trøst.

Beste tannlege <3

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Jeg er så utrolig fornøyd med min hyggelige tannlege som heter Sazan Bajalan. Jeg og hele familien min går til henne. Vi er veldig fornøyd med behandling, sørvis. Pris stedet. Dr Sazan Bajalan og hennes søte kolega gir alltid den beste tannbehandling i Oslo . Store hilsen fra en veldig fornøyd pasien <3 <3

Sazan Bajalan

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min tannlege som heter Sazan Bajalan . Etter mange år med tannlegeskrekk og dårlige opplevelser hos min gamle tannlege i Oslo har jeg endelig funnet en tannlege som jeg stoler på. Hun er beroligende og får meg til å slappe av mer og mer i tannlegestolen.

Burde lytte på kunden

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Denne tannlegen hørte ikke særlig etter på hva jeg ville ha, og jeg ble ikke fornøyd med arbeidet heller. Jeg endte opp med å gå til en annen tannlege. Det som er bra er at de fremstår som hyggelige, men jeg synes ikke det hjelper så veldig mye når selve behandlingen ikke er som forventet

Veldig fornøyd!

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og det var slik jeg fant frem til Ibsen tannklinikk. Jeg blir alltid tatt godt imot, og både tannlegen og tannpleieren er utrolig hyggelige og imøtekommende. Under behandlingen blir jeg alltid spurt hvordan det går, og hvis jeg trenger en pause får jeg det. Får også veldig god oppfølging på hva jeg kan gjøre selv for å bedre tannhygienen min.

Anbefaler absolutt både tannlege og tannpleier!!

Rekommenderas!

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Har bara bra saker att säga om Ibsen Tannklinikk. Jag har letat länge efter en tandläkare som visar ett genuint intresse för min tandhälsa, och jag har äntligen hittat rätt. Tandläkaren är mycket trevligt och tar sig alltid tid att svara på frågor, vilket gör att man som patient känner sig trygg och omhändertagen. Hon och hennes team ger ett ytterst kompetent intryck, och jag rekommenderar dem till alla mina vänner och bekanta. Bästa möjliga tandvård med glimten i ögat!

Sazan Bajalan

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Å glede seg å gå til tannlegen er ikke alle forunt.Det er undertegnede når jeg som pasient komme til Ibsen Tannklinikk.Hun er en dyktig pedagog og er veldig dyktig med å forklare hva hun skal gjøre.I tillegg overbehandler hun ikke men gir deg alternative muligheter ved behandling.I tillegg har hun humor som gjør at tannlegebesøket oppleves veldig behagelig.Gode priser er selvfølgelig et pluss.Har du antydninger til tannlegeskrekk er Ibsen Tannklinikk et veldig godt valg.

En god tannlege! Anbefales!

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

En svært hyggelig, blid og imøtekommende tannlege som jeg er veldig fornøyd med!
Tar seg god tid og forklarer godt, man føler seg godt ivaretatt! Er faglig sterk og dyktig, det er mitt inntrykk!
Samtidig så har hun stort fokus på smertelindring under behandling, det er ett stort pluss!
Kan virkelig anbefale denne tannlegen!