Pia Elise Langdalen

Pia Elise Langdalen er tannlege i Lillestrøm

Siste vurderinger av Pia Elise Langdalen

Unngå

Klinikk: Colosseum Tannlege Lillestrøm Skrevet

Svært dårlig behandling og oppfølging av tannlegen. Kan si føltes som fysisk mobbing, fikk den frekkeste behandlingen i livet mitt. Hvis du ønsker å få tannlegeskrekk, er dette akkurat tannlegen for deg. Selv ble jeg ikke informert om hun hadde planlagt en kronefylling. Jeg ble ikke tilbudt det. Først gjorde hun vanlig fylling, etterpå ringte hun meg og sa om det var nødvendig rotfylling etter vanlig fylling.... Hun sendte meg til en annen tannlege for rotfylling. Til slutt sier hun nå at det er tid for kronefylling. Etter at jeg var uenig om kronefylling, fikk jeg den styggeste, groveste behandlingen ...
Hadde det vært mulig å gi minusstjerner

Hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Colosseum Tannlege Lillestrøm Skrevet

Gir god behandling og tar hensyn til mine behov og plager. Er rolig og forklarer godt hva hun gjør, slik at jeg slapper av

Skeptisk

Klinikk: Colosseum Tannlege Lillestrøm Skrevet

Har du et helt ordinært forholdt til det å dra til tannlegen er nok dette tannlegen for deg. I likhet med flere andre som har gitt tilbakemelding, har jeg hatt noen mindre gode opplevelser hos tannlege - og Langdalen fungerte ikke for meg. Jeg opplevde henne som uinteressert og at jeg ikke ble tatt seriøst. Da blir jevnlig kontroll en større belastning enn nødvendig. Byttet tilbake til en annen Colosseum-klinikk i nabofylket.

Anbefales uten tvil

Klinikk: Colosseum Tannlege Lillestrøm Skrevet

Jeg har ekstremt tannlegeskrekk, og har tidligere gått til Anders på samme kontoret, men da ene tannen min mistet en bit og han ikke var ledig fikk jeg time hos Pia. Hun var rolig, blid og veldig forståelsesfull. Her gikk alt i mitt tempo, og pga hun var såpass rolig og flink så ble opplevelsen god og rolig, tross i høy puls og hvite fingerknokler. Hun kommer til å bli min faste tannlege fremover hos de, og er absolutt til å anbefale. Hun tåler at man har tannlegeskrekk, hun viser forståelse for at det er ubehag bare i å komme dit, men gir som sagt en positiv opplevelse tilbake.

Ingen over, alle under!

Klinikk: Colosseum Tannlege Lillestrøm Skrevet

Ekstrem tannlegeskrekk. Ikke vært hos tannlege på 15 år. Har siste tre år gått jevnlig pga Pia Langdalen. Anbefales på det sterkeste. Takk!