Pia Elise Langdalen

Pia Elise Langdalen er tannlege i Skedsmo

Siste vurderinger av Pia Elise Langdalen

Skeptisk

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Lillestrøm Skrevet

Har du et helt ordinært forholdt til det å dra til tannlegen er nok dette tannlegen for deg. I likhet med flere andre som har gitt tilbakemelding, har jeg hatt noen mindre gode opplevelser hos tannlege - og Langdalen fungerte ikke for meg. Jeg opplevde henne som uinteressert og at jeg ikke ble tatt seriøst. Da blir jevnlig kontroll en større belastning enn nødvendig. Byttet tilbake til en annen Colosseum-klinikk i nabofylket.

Anbefales uten tvil

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Lillestrøm Skrevet

Jeg har ekstremt tannlegeskrekk, og har tidligere gått til Anders på samme kontoret, men da ene tannen min mistet en bit og han ikke var ledig fikk jeg time hos Pia. Hun var rolig, blid og veldig forståelsesfull. Her gikk alt i mitt tempo, og pga hun var såpass rolig og flink så ble opplevelsen god og rolig, tross i høy puls og hvite fingerknokler. Hun kommer til å bli min faste tannlege fremover hos de, og er absolutt til å anbefale. Hun tåler at man har tannlegeskrekk, hun viser forståelse for at det er ubehag bare i å komme dit, men gir som sagt en positiv opplevelse tilbake.

Ingen over, alle under!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Lillestrøm Skrevet

Ekstrem tannlegeskrekk. Ikke vært hos tannlege på 15 år. Har siste tre år gått jevnlig pga Pia Langdalen. Anbefales på det sterkeste. Takk!

Anbefales

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Lillestrøm Skrevet

Har utsatt å gå til tannlegen i mange år pga grusomme opplevelser som barn. Når jeg måtte få ut fingeren pga mistet fylling fikk jeg time hos henne. Det første jeg sa til henne da jeg satt meg i stolen var at jeg ikke er noe glad i tannleger... Helt siden den tid og de flere timene etter det har hun alltid fortalt meg hva hun har gjort og stoppet opp med en gang jeg har laget en lyd, rynket i panna eller strammet underleppa. Hun er veldig oppmerksom på alt. Er ikke så ille å gå til tannlegen lenger, sånn bortsett fra at lommeboka blir tom

Kjempe flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Lillestrøm Skrevet

Fikk utrolig god hjelp. Jeg har tannlegeskrekk og var vettskremt før behandlingen. Er ved godt mot før neste behandling.

Elendig tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Lillestrøm Skrevet

Ekspert på midlertidige fyllinger. Smertebehandling kaller hun det. Tar kanskje bort smerten der og da, men senere gjør det vondt når man må rette opp arbeidet et annet sted.