Kjetil Nilsen Kaland

Autorisasjon (2003)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannlegene Kaland AS Telefonnummer997 17 031997 17 0 ...
Øvre Stokkavei 97 4022 Stavanger
Kjetil Nilsen Kaland er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Kjetil Nilsen Kaland

Effektiv og dyktig

Klinikk: Colosseum Tannlege Stavanger Skrevet

Jeg har alvorlig tannlegeskrekk som Kaland håndterer på en flott måte. Imøtekommende og respektfull. Han gjør et enormt godt arbeid.

Dårlig oppfølging

Klinikk: Colosseum Tannlege Stavanger Skrevet

Ved første besøk hadde ikke tannlegen tid til å ta timen, jeg fikk derfor tannpleier.
Neste gang (nov) skulle jeg ha røntgen og henvisning for å ta ut visdomstann. Jeg fikk beskjed om at det kom til å ta 2 uker å få time hos spesialist. Etter jul tok jeg kontakt igjen siden ingen hadde ringt, men da hadde ikke henvisningen blitt sendt en gang!
Pga at spesialisten kun er på Sola 2 dager/mnd, passet det ikke med time der, og jeg spurte derfor tannlegen om å bli henvist til en annen klinikk. De ville ikke sende henvisning på e-post, men lovet å sende med posten. En uke etter ringte jeg for å følge opp, men de hadde "ikke hatt tid" til å sende henvisningen videre. Venter fortsatt.
Ikke velg denne tannlegen om du trenger god oppfølging, det virker det som han ikke har tid til...

Kan sine saker og er effektiv

Klinikk: Colosseum Tannlege Stavanger Skrevet

Har gått til Kjetil et par år, og ingen andre tannleger jeg har gått til kommer i nærheten. Han kan sine saker!

Veldig fornøyd med Kaland

Klinikk: Colosseum Tannlege Stavanger Skrevet

Har gått til Kjetil i 8 år, og han har alltid vært veldig imøtekommende, kompetent og gjort en veldig bra jobb. Ingenting å utsette og anbefaler han til alle som trenger tannlege

Dyktig, effektiv

Klinikk: Colosseum Tannlege Stavanger Skrevet

Vært igjennom en omfattende behandling, og har ikke noe å utsette.
Alt som har blitt gjort er blitt informert om, og har blitt informert om pris før inngrepet. Prisen logger nok litt over snittet, men jeg mener det er verdt hver krone, du får det du betaler for.