Kha Duong

Markens Gate 42 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Kha Duong

Flink og nøyaktig

Klinikk: Kvadraturen Tannlegesenter AS Skrevet

Første gang jeg har vært på Kvadraturen tannlegesenter, fikk tildelt Kha. Han virker veldig grundig, da han registrerte muntlig til sekretæren masse info jeg ikke forstod. Vanligvis har tannlegene jeg har gått til bare fått sekretæren til å notere de få viktigste detaljene.

Han var veldig effektiv, jeg tror det hjelper at han bruker bra utstyr.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Kvadraturen Tannlegesenter AS Skrevet

Har hatt Kha Duong som tannlege i noen år nå, og har vært kjempefornøyd hele veien! Han er veldig dyktig og flink, gode resultater og gjør sitt beste for å gjennomføre en så smertefri behandling som mulig. I tillegg har han god humor og er flink med mennesker. Kan ikke gi annet enn toppscore!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Veldig flink og hensynsfull. Og ordner det alltid på billigste måte. Og beste måte. Jeg har full tillit til denne tannlegen.

Utrolig flink

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Duong. Han er superflink med oss som har litt tannlegeskrekk, har god humor og får folk til å slappe av. Informerer også tydelig om prisen for behandling FØR han gjør den. Kjempebra!!

Effektiv og dyktig

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Flink tannlege, informerer meg tydelig om totaltilstanden i munnen min. Har hørt han også er veldig flink med de som har tannlegeskrekk.