Kvadraturen Tannlegesenter AS

Telefonnummer38 02 36 4938 02 36 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Markens Gate 42 4612 Kristiansand S
Kvadraturen Tannlegesenter AS holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Kvadraturen Tannlegesenter AS

Hyggelig og flink tannlege

Tannlege: Elisabeth Holtskog Kårigstad Skrevet

Jeg liker IKKE å gå til tannlegen, men Elisabeth gjør at det går helt greit. Har gått hos henne i minst 10 år, og ønsker å fortsette med det.
Hun er flink til å fortelle hva hun kommer til å gjøre, slik at man er forberedt. Hun er også flink til å sette bedøvelse, slik at det ikke gjør vondt.
Når det gjelder pris, pleier vi ikke å snakke om det underveis, men erfaringsmessig koster det en 1000-lapp eller to hver gang jeg er innom. Hun er forresten flink til å beregne tidsbruk, så du begynner som regel behandlingen til avtalt tidspunkt.

Flink og nøyaktig

Tannlege: Kha Duong Skrevet

Første gang jeg har vært på Kvadraturen tannlegesenter, fikk tildelt Kha. Han virker veldig grundig, da han registrerte muntlig til sekretæren masse info jeg ikke forstod. Vanligvis har tannlegene jeg har gått til bare fått sekretæren til å notere de få viktigste detaljene.

Han var veldig effektiv, jeg tror det hjelper at han bruker bra utstyr.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Kha Duong Skrevet

Har hatt Kha Duong som tannlege i noen år nå, og har vært kjempefornøyd hele veien! Han er veldig dyktig og flink, gode resultater og gjør sitt beste for å gjennomføre en så smertefri behandling som mulig. I tillegg har han god humor og er flink med mennesker. Kan ikke gi annet enn toppscore!

Utrolig god tannlege!

Tannlege: Birte Arnesen Ropstad Skrevet

Dette må være den snilleste tannlegen ever! Ho er så utrolig dyktig og forklarer alt hva hun skal gjøre,veldig beroligende for en person med tannlegeskrekk. Jeg vil absolutt anbefale henne på det varmeste...jeg vil ikke vurdere å bytte tannlege.

En meget bra tannlege opplevelse

Tannlege: Birte Arnesen Ropstad Skrevet

Nye,flotte lokaler med moderne og bra utstyr var en god start. Her blir man møtt med et smil og man føler seg velkommen umiddelbart.
- Hun forklarer hele tiden og tar seg god tid. Man føler seg veldig godt ivaretatt fra start til slutt.