Kvadraturen Tannlegesenter AS

Kvadraturen Tannlegesenter AS holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Kvadraturen Tannlegesenter AS

Dyktig og varm tannlege

Tannlege: Birte Arnesen Ropstad Skrevet

Å gå til tannlegen er vel ikke akkurat min favoritt, men tenk at jeg skulle få kjenne på, ikke glede, men greit nok likevel, er takket være min dyktige tannlege. Tålmodig, god til å forklare, humor og ikke minst hennes evne til å ta vekk enhver urolig følelse jeg måtte ha i forbindelse med en tannbehandling. Jeg har anbefalt henne i alle himmelretninger og vil fortsette med det. Hun har noe som få andre tannleger har. En helhet som gjør min opplevelse god.

Dyktig - både faglig og mellommenneskelig

Tannlege: Kha Duong Skrevet

Dyktig og effektiv tannlege, som samtidig har gode relasjonelle og mellommenneskelige ferdigheter. Rett og slett en trivelig mann som får pasientene til å slappe av i tannlegestolen!

Effektiv og dyktig

Tannlege: Elisabeth Holtskog Kårigstad Skrevet

Meget flink og rolig tannlege. Veldig hyggelig. Er generelt lite glad i å gå til tannlegen, men her føles det trygt og godt.
Anbefales!

Hyggelig og flink tannlege

Tannlege: Elisabeth Holtskog Kårigstad Skrevet

Jeg liker IKKE å gå til tannlegen, men Elisabeth gjør at det går helt greit. Har gått hos henne i minst 10 år, og ønsker å fortsette med det.
Hun er flink til å fortelle hva hun kommer til å gjøre, slik at man er forberedt. Hun er også flink til å sette bedøvelse, slik at det ikke gjør vondt.
Når det gjelder pris, pleier vi ikke å snakke om det underveis, men erfaringsmessig koster det en 1000-lapp eller to hver gang jeg er innom. Hun er forresten flink til å beregne tidsbruk, så du begynner som regel behandlingen til avtalt tidspunkt.

Flink og nøyaktig

Tannlege: Kha Duong Skrevet

Første gang jeg har vært på Kvadraturen tannlegesenter, fikk tildelt Kha. Han virker veldig grundig, da han registrerte muntlig til sekretæren masse info jeg ikke forstod. Vanligvis har tannlegene jeg har gått til bare fått sekretæren til å notere de få viktigste detaljene.

Han var veldig effektiv, jeg tror det hjelper at han bruker bra utstyr.