Espen Skeie

Espen Skeie er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Espen Skeie

Dyktig tannlege

Klinikk: Oralkirurg Espen Skeie Skrevet

Espen Skeie er en fantastisk tannlege med psykologisk innsikt. Han orienterer pasienten på en ordentlig måte. De inngrep han må ta er forklart i detalj og jeg som pasient kan derfor slappe av og ikke engste meg.

Empatisk og dyktig!

Klinikk: Oralkirurg Espen Skeie Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og i tillegg sykdom som dessverre gjør det nødvendig med operasjon hos en oralkirurg fra tid til annen. Har derfor vært svært mange ganger hos Espen Skeie. Dette er en tvers igjennom fantastisk tannlege! Kan ikke få rost ham nok, men han har vært avgjørende for min tannhelse og jeg føler meg godt ivaretatt av både ham og hans fantastiske assistent. God og forklare, rolig og kunnskapsrik. Anbefales!

Hyggelig og flink tannlege

Klinikk: Oralkirurg Espen Skeie Skrevet

Min opplevelse hos Espen Skeie var svært positiv. Han inkluderte meg i planleggingsprosessen. Jeg fikk være med å bestemme hva som skulle gjøres. Han var imøtekommende og forklarte alt han skulle gjøre, noe som gjorde meg trygg som pasient. Jeg fikk godt med smertestillende og klar beskjed om å gi beskjed hvis jeg kjente noe som helst.

Dyktig tannlege/ Oralkirurg.

Klinikk: Oralkirurg Espen Skeie Skrevet

Anledning mitt besøk hos Espen skulle jeg trekke en jeksel, og jeg var noe nervøs i forkant (som vanlig ved tannlegebesøk). Fant for ut at Espen var veldig imøtekommende og lyttet godt. Forklarte grundig under hele prosessen, noe som gjorde meg trygg. Hele operasjonen gikk smertefritt for seg. Ble informert om å ta en Paracet hver fjerde time, noe som fungerte utmerket for meg.

Ikke fornøyd

Klinikk: Oralkirurg Espen Skeie Skrevet

Fjernet visdomstenner. Han ville ikke gi meg sterker smertestillende, selv ikke da jeg ringte senere på dagen og sa jeg hadde ekstremt vondt. "Det gjør litt vondt" var det jeg fikk til svar. Neste gang jeg fjernet visdomstenner ville han heller ikke gi meg sterke smertestillende. Jeg sov ikke første natten pga av smerter. Følte ikke dette ble tatt på alvor. Generelt følte jeg meg respektløst behandlet som pasient. Var lite hyggelig når jeg hadde tannlegetimer der.