Espen Skeie

Espen Skeie er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Espen Skeie

Veldig behagelig

Klinikk: Arkaden Tannhelse Skrevet

Veldig fornøyd med behandling, forklaring og oppfølging. Tok seg god tid til å forklare alt både før og under operasjon.

Dyktig

Klinikk: Stokkaveien Tannlegekontor Skrevet

Jeg fikk fjernet visdomstennene mine hos Espen. Det var trygt å få behandling hos han. Han var flink til å lytte og til å forklare hva som skulle gjøres. Hadde ikke mye ubehag i etterkant og kan virkelig anbefales videre. God service.

Han tok virkelig godt vare på meg

Klinikk: Stokkaveien Tannlegekontor Skrevet

Gikk til Espen for en behandling, men fikk beskjed om at her måtte det gjøres mye forskjellig som skulle ha blitt gjort tidligere! Følte meg veldig godt ivaretatt når jeg satt hos han, og man føler virkelig at han har tid og lyst til å hjelpe deg når du sitter i stolen hans.

Har tidligere bare gått til tannleger som vil sende deg ut av døra så fort som mulig, mens Espen gir deg en følelse av at her blir du lyttet til!

Jeg anbefaler virkelig Espen!

Super tannlege

Klinikk: Oralkirurg Espen Skeie Skrevet

Tross et skremmende behandlingsopplegg der smerte ikke var uunngåelig og med tannlegeskrekk i tillegg, så har dette utelukkende vært en positiv opplevelse for meg.

Vil berømme Skeie og hans kontor for strålende pasientbehandling!

Ikke en positiv opplevelse

Klinikk: Oralkirurg Espen Skeie Skrevet

Min erfaring med denne tannlegen var ikke god. Jeg var misfornøyd med både kundebehandling og med oppfølgingen i etterkant da jeg ikke ble bedre.