Christine Skumsnes Helbæk

Autorisasjon (2007)

Oris Dental Vågen Telefonnummer51 67 43 1051 67 43 ...
Vågsgaten 41, 4. etg. 4306 Sandnes
Christine Skumsnes Helbæk er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av Christine Skumsnes Helbæk

Ikke fornøyd

Klinikk: Christine Skumsnes Skrevet

Jeg har gått til denne tannlegen i 5 år nå. Har stusset litt over at jeg føler jeg må be om vanlig vedlikehold av tennene mine når jeg har vært på årlig sjekk. Var til årlig sjekk hun sa jeg hadde null hull. 6 mnd etter prøvde jeg en ny tannlege, hun sa det va 3 gamle hull og 2 fyllinger som måtte byttes. Min intuisjon stemte godt med at jeg følte ikke det ble vedlikeholdt godt nok. Føler Skumsnes ikke har gjort jobben sin i dette tilfellet. Hun er hyggelig, men lever ikke opp til mine forventinger til en tannlege. Bytter derfor nå.

Effektiv og hyggelig

Klinikk: Christine Skumsnes Skrevet

Hun er hyggelig og flink. Aldri ubehagelig i stolen. Stødig og godt arbeid. Prakker ikke på deg ting du ikke trenger.

Helt topp

Klinikk: Christine Skumsnes Skrevet

Har vært fast tannlege i 5 år. Beste service og anbefaler på det sterkeste! Kjapp behandling og retter det som må rettes.

Meget dyktig, tålmodig og empatisk tannlege

Klinikk: Christine Skumsnes Skrevet

Jeg fikk akutt-time på dagen hos Christine Skumsnes og må si meg meget godt fornøyd med behandlingen og servicen jeg fikk. Tannlegen tok seg god tid til å roe meg ned, da jeg sliter med tannlegeskrekk. Hun forklarte meg i detalj når hun skulle gjøre hver enkelt ting i behandlingen og var fortåelsesfull og hyggelig. Følte meg veldig godt ivaretatt av både tannlegen og assistenten. Kommer igjen til denne tannlegen:)

En dyktig tannlege

Klinikk: Christine Skumsnes Skrevet

Jeg har gått til henne i 10 år. Hun gjør veldig godt og varig arbeid.

Hun er hyggelig og gir god informasjon om behandlingen.