Thomas Hartnell Nordmark

Anders Estenstads veg 14 7046 Trondheim
Tlf: 73 91 13 13 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thomas Hartnell Nordmark er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Thomas Hartnell Nordmark

I highly recommend this dentist!

Klinikk: Thomas Hartnell Nordmark Skrevet

Dr Thomas Nordmark is very competent but also caring and with gentle manner. I was extremely nervous before extraction my wisdom tooth, but he explained everything to me in details. Dr Nordmark made sure that I felt nothing. I was comfortable in every step of the procedure, because he explained everything he was doing all along the way and asked how I was doing several times.
He has done excellent work. I really appreciate his professionalism and genuine care for me. Thank you! :)

Dyktig og omtenksom

Klinikk: Valentinlyst Tannlegekontor Skrevet

Har gjort mye hos denne tannlegen. Bl.a. tatt to visdomstenner. Han er veldig omtenksom og opptatt av pasienten. Den ene visdomstanna var en skikkelig stygg sak, som måtte kuttes opp i småbiter før de kom ut en etter en.... men opplevde det totalt sett som godt gjort.
Synes likevel han er litt overivrig til å anbefale nye inngrep, men dette styrer man jo til en viss grad selv.
Det viktigste for meg er at han er opptatt av mitt ve og vel mens han. Holder på.
Hyggelig kar!

Dyktig tannlege

Klinikk: Valentinlyst Tannlegekontor Skrevet

Har vært til Nordmark flere ganger. Han virker meget flink, og er opptatt av at det ikke skal være noe smertefullt, tom. bedøvelsen er nesten så man ikke kjenner. Eneste minus var en gang jeg skulle fjerne visdomstann og det ble veldig dyrt.

Flink til å informere pasienten

Klinikk: Thomas Hartnell Nordmark Skrevet

Jeg fjernet to visdomstenner ved to forskjellige anledninger hos Thomas Nordmark. Ved begge anledningene fikk jeg god informasjon både på forhånd og underveis.

Flink tannlege

Klinikk: Thomas Hartnell Nordmark Skrevet

Er meget fornøyd med behandlingen jeg fikk hos denne tannlegen etter å latt være å gå til tannlege på 7 år. Skikkelig, grei og ordentlig og tok meg seriøst. Er nå ferdig med det meste, og kan bare anbefale videre til andre.

Uinteressert og likegyldig

Klinikk: Thomas Hartnell Nordmark Skrevet

Skeptisk etter at tannlegen hele tiden foreslo mye mer omfattende behandling enn jeg hadde råd til og som jeg senere fikk bekreftet av en annen tannlege.