Magnus Hartnell Nordmark

Magnus Hartnell Nordmark er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Magnus Hartnell Nordmark

Utrolig flink!!!

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Magnus er utrolig dyktig, som forteller og småsnakker både før og etter behandling! Effektiv og rask, men på samme tid nøyaktig :)

Effektiv og hyggelig!

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Føler meg godt ivaretatt, og liker at han ikke prøver å tvinge frem samtale da "small talk" er noe av det verste jeg vet. Han gjør jobben raskt, og de erfaringene jeg har hatt har kun vært positive. Er veldig fornøyd! Det eneste er at jeg skulle ønske han ga mer informasjon rundt hva jeg kan vente meg av behandlingen eller tiden etterpå, men jeg har lært meg til at jeg må spørre om det jeg lurer på selv. Det gjør ingenting, men gjorde at tiden etter å ha trukket visdomstann ble litt mer forvirrende og skremmende enn den hadde behøvd. Uansett veldig fornøyd!
Anbefales særlig til studenter, da Lademoen har 10% studentrabatt, og undersøkelse til 250 kr.

Hyggelig tannlege

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Har kun hatt positiv erfaring med Magnus som tannlege! Har boret ett hull og trukket to visdomstenner hos ham, og synes alt har vært godt og skånsomt gjennomført, og Magnus er trivelig å prate med.

Effektiv, men noe hensynsløs

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Jeg har hatt to behandlinger hos denne tannlegen (3 hull, over to behandlinger). Nordmark er hyggelig i starten, men virker lite serviceinnstilt, og kan (for min del) oppleves som noe røff og lite hensynsfull under behandling. Mens han boret i tanna mi fikk jeg smerter, som han så, men spurte meg ikke om noe før etter behandlingen var fullført. Spørsmålet var da "har du hatt problemer med bedøvelse tidligere", som jeg da ikke har. Min smerte under behandlingen ble ikke videre vektlagt. Jeg følte også at han forsvant på bakrommet det sekund hullet var fikset. Han er effektiv, men det er lite konversasjon, og jeg følte meg ikke ivaretatt. Jeg har hatt lite skrekk rundt det å gå til tannlegen, men sitter nå med en større uro rundt det hele. Jeg bytter tannlege.