Magnus Hartnell Nordmark

Magnus Hartnell Nordmark er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Magnus Hartnell Nordmark

Beroligende og effektiv

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Kirurgisk fjerning av visdomstann. Var beroligende, og snakket underveis om hva som skulle gjøres. Hyggelig og ikke minst effektiv. Gikk raskere enn jeg trodde.

Trygg og beroligende

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Jeg har trukket to visdomstenner på Lademoen og gruet meg veldig i forkant. Nordmark tok veldig hensyn til min nervøsitet, beroliget meg og lot meg selv bestemme hvor mye informasjon om inngrepet jeg ønsket. Tok alt i mitt tempo, sørget for at jeg hadde det bra underveis og forklarte alt han skulle gjøre før han gjorde det. Tok seg god tid til å svare på spørsmål før og etter. Hadde ingen smerte underveis i behandlingen, og overraskende lite i ettertid også. Utrolig betryggende tannlege for de som har tannlegeskrekk, du føler virkelig at du er i gode hender.

Hensynsfull og rolig

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

En utrolig behagelig og rolig tannlege. Kjente ikke at han satte sprøyten med bedøvelse, og han forklarte godt underveis etter at jeg fortalte om min frykt for tannleger. Anbefales!

Flink

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Tannlegen forklarte godt hva som var i vente, ba meg puste med magen og fikk meg til å roe ned. Ingen smerter ved kirurgisk fjerning av visdomstann. Effektiv behandling, fort ferdig :) Alt i alt en god opplevelse, med tanke på min legeskrekk. Anbefales!

Bare bra

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Kan absolutt anbefales. Trakk visdomstann og var så redd jeg bare gråt (legeangst). Behandlingen tok litt lengre tid pga litt vanskelig tann, men fikk god informasjon og støtte hele veien - og i ettertid.