Magnus Hartnell Nordmark

2007

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Lademoen Tannlegekontor Prisliste

Lademoen Tannlegekontor Telefonnummer73 87 80 8073 87 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellomveien 1 7042 Trondheim
Magnus Hartnell Nordmark er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Magnus Hartnell Nordmark

Flink

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Tannlegen forklarte godt hva som var i vente, ba meg puste med magen og fikk meg til å roe ned. Ingen smerter ved kirurgisk fjerning av visdomstann. Effektiv behandling, fort ferdig :) Alt i alt en god opplevelse, med tanke på min legeskrekk. Anbefales!

Bare bra

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Kan absolutt anbefales. Trakk visdomstann og var så redd jeg bare gråt (legeangst). Behandlingen tok litt lengre tid pga litt vanskelig tann, men fikk god informasjon og støtte hele veien - og i ettertid.

Utrolig flink!!!

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Magnus er utrolig dyktig, som forteller og småsnakker både før og etter behandling! Effektiv og rask, men på samme tid nøyaktig :)

Effektiv og hyggelig!

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Føler meg godt ivaretatt, og liker at han ikke prøver å tvinge frem samtale da "small talk" er noe av det verste jeg vet. Han gjør jobben raskt, og de erfaringene jeg har hatt har kun vært positive. Er veldig fornøyd! Det eneste er at jeg skulle ønske han ga mer informasjon rundt hva jeg kan vente meg av behandlingen eller tiden etterpå, men jeg har lært meg til at jeg må spørre om det jeg lurer på selv. Det gjør ingenting, men gjorde at tiden etter å ha trukket visdomstann ble litt mer forvirrende og skremmende enn den hadde behøvd. Uansett veldig fornøyd!
Anbefales særlig til studenter, da Lademoen har 10% studentrabatt, og undersøkelse til 250 kr.

Hyggelig tannlege

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Har kun hatt positiv erfaring med Magnus som tannlege! Har boret ett hull og trukket to visdomstenner hos ham, og synes alt har vært godt og skånsomt gjennomført, og Magnus er trivelig å prate med.