Asgeir Sæbø Nilsen

Trondheimsveien 84 2041 Kløfta

Siste vurderinger av Asgeir Sæbø Nilsen

Dyktig tannlege

Klinikk: Asgeir Sæbø Nilsen Skrevet

Forklarer alt han gjør og hvorfor. Borer kun der det er nødvendig. Forsøker å få til et godt men rimelig resultat, før han setter i gang med større arbeider. Jeg er kjempefornøyd med ham både som tannlege og person.

Anbefales av en med ekstrem tannlegeskrekk!

Klinikk: Asgeir Sæbø Nilsen Skrevet

Jeg har ekstrem tannlegeskrekk og trengte mer enn èn valium og en god vennine for å sette meg i stolen eller å dra dit i det heletatt.

Da jeg skulle bestille første timen hos Asgeir fikk jeg bedskjed på tlf at de ikke hadde mye erfaring med så ekstrem tannlegeskrekk som jeg har, men jeg avtalte alikevel time og det er det smarteste jeg har gjort. Jeg har nå vært til flere behandlinger og skal igjennom en del mer.
Han/ de har vært så flinke med meg at sist jeg var der dro jeg på egenhånd og uten noen tabeltter, selv om jeg bare skulle ta ett bilde og ikke ha noen behandling var dette ett stort skritt jeg aldri ville tatt med noen tannlege jeg har vært hos tidliger.

Jeg synes alle som jobber der trygt kan si at de er meget flinke med folk som har tannlegeskrekk!

Videre er jeg veldig fornøyd med måten han forklarer hva som trenges å gjøres og hvordan han skal gjøre det.

En meget sympatisk og dyktig tannlege som jeg strekt anbefaler!

Ærlig, flink , seriøs og hyggelig tannlege

Klinikk: Asgeir Sæbø Nilsen Skrevet

Han forklarer og informerer om det som skjer. Føler meg trygg , og stoler på han. Super fornøyd med resultatet.