Asgeir Sæbø Nilsen

Autorisasjon (2007)

Kløfta Tannlegesenter Telefonnummer63 98 01 1963 98 01 ...
Trondheimsveien 84 2041 Kløfta
Asgeir Sæbø Nilsen er tannlege i Ullensaker

Siste vurderinger av Asgeir Sæbø Nilsen

Super tannlege.

Klinikk: Kløfta Tannlegesenter Skrevet

Han er utrolig forklarende i det han gjør,rolig og bare den beste tannlegen jeg har vært hos på 43 år,så det sier vel sitt. Før måtte jeg ta en beroligende når jeg skulle til tannlegen,men det slipper jeg nå! Anbefaler Asgeir på det varmeste.

Beste tannlegen i verden!

Klinikk: Kløfta Tannlegesenter Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men Asgeir har en fantastisk personlighet og faglig dyktighet som gjør meg rolig og har full tillit.
Anbefaler han på det varmeste!!!

Anbefales av en med ekstrem tannlegeskrekk!

Klinikk: Kløfta Tannlegesenter Skrevet

Jeg har ekstrem tannlegeskrekk og trengte mer enn èn valium og en god vennine for å sette meg i stolen eller å dra dit i det heletatt.

Da jeg skulle bestille første timen hos Asgeir fikk jeg bedskjed på tlf at de ikke hadde mye erfaring med så ekstrem tannlegeskrekk som jeg har, men jeg avtalte alikevel time og det er det smarteste jeg har gjort. Jeg har nå vært til flere behandlinger og skal igjennom en del mer.
Han/ de har vært så flinke med meg at sist jeg var der dro jeg på egenhånd og uten noen tabeltter, selv om jeg bare skulle ta ett bilde og ikke ha noen behandling var dette ett stort skritt jeg aldri ville tatt med noen tannlege jeg har vært hos tidliger.

Jeg synes alle som jobber der trygt kan si at de er meget flinke med folk som har tannlegeskrekk!

Videre er jeg veldig fornøyd med måten han forklarer hva som trenges å gjøres og hvordan han skal gjøre det.

En meget sympatisk og dyktig tannlege som jeg strekt anbefaler!

Ærlig, flink , seriøs og hyggelig tannlege

Klinikk: Kløfta Tannlegesenter Skrevet

Han forklarer og informerer om det som skjer. Føler meg trygg , og stoler på han. Super fornøyd med resultatet.