Linh Vu Duy Bui

Linh Vu Duy Bui er tannlege i Sandnes og Stavanger

Siste vurderinger av Linh Vu Duy Bui

For en fantastisk mottagelse

Klinikk: Forus Tann- og Kjeveklinikk Skrevet

En utrolig flott mottagelse og 100% proff. Følte meg så trygg og føler at jeg blir ivaretatt på alle måter. Dette må sies som å komme hjem. Forklarte alt på en forståelig måte. Anbefalte og gjorde meg så trygg på at dette ordner han. Så mitt håp er at jeg kan få lov til å ha han som min faste tannlege. Så takk for en trygg plass. 👏👏👏

Super tannlege!

Klinikk: Forus Tann- og Kjeveklinikk Skrevet

Utrolig fornøyd med Linh, alltid i godt humør og er alltid kjekk å snakke med. utrolig flink i jobben sin, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt når jeg er til behandling.
Har anbefalt til flere av mine nærmeste, som også har endt opp med å bruke Linh fast.

Utrolig trivelig...

Klinikk: Forus Tann- og Kjeveklinikk Skrevet

...og dyktig flink tannlege som også har humor.

Var hos han i forbindelse med en større «tannjobb» og ble imponert over kundebehandlingen han gav meg. Det faglige var selvsagt også på plass.

På en kontroll 1 år senere så han meg når jeg var på vei ut, kom og hilste og det var tydelig at han husket meg.

Opplevdes trygt i etterkant.

Meget fornøyd

Klinikk: Forus Tann- og Kjeveklinikk Skrevet

Takker min tannlege som har vært en av de beste tannlege jeg har vært hos noen gang.
Fikk hjelp med alt fra vanlig tannkontroll til komplekse behandlinger som visdomstann behandling ( nesten operasjon), eller
Krone bytte.
Han har vært snill, omtenksom, forståelig, altid har tid til å forklare om hva er det som foregår hvis jeg måtte vite.
Anbefaler.

Veldig dyktig

Veldig dyktig tannlege.
- Hyggelig
- Han har vært klar på tiden alle ganger jeg har vært der.
- Han fikset på en krone jeg har hatt problemer med i mange år. Rakst og rimeligt.