Forus Tann- og Kjeveklinikk

Luramyrveien 12 4313 Sandnes
Forus Tann- og Kjeveklinikk holder til i Sandnes

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Forus Tann- og Kjeveklinikk

Super tannlege!

Tannlege: Linh Vu Duy Bui Skrevet

Utrolig fornøyd med Linh, alltid i godt humør og er alltid kjekk å snakke med. utrolig flink i jobben sin, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt når jeg er til behandling.
Har anbefalt til flere av mine nærmeste, som også har endt opp med å bruke Linh fast.

Etterlengter mer info

Tannlege: Peter Schleier Skrevet

Tannlegen og teamet var flinke til å berolige før og under operasjon.

Men savnet info om hva risikoen post op er. Dette burde fremmes mer, da en slik operasjon ikke er lik for alle og konsekvensen av det som kan skje kan vær veldig alvorlig ( slik det gikk med meg).

Styr unna

Tannlege: Øivind Nerheim Torkelsen Skrevet

Vil ikke anbefale Tannlege Torkelsen til noen. Var innom for sjekk i fjor og fikk beskjed at jeg hadde to hull som måtte tas. Jeg var på denne tiden arbeidsledig og han foreslo at NAV skulle ta kostnaden og ga meg noen papirer jeg kunne levere til dem.

Fikk avslag og hvem satt igjen med regningen på den administrative kostnaden han tok for å lage papirene? Meg.

Klagde og fikk pengene igjen og ville ikke tilbake. Nå 1 år senere har jeg vært hos en annen tannlege for å ta hullene han fant. Dette viser seg å være "begynner hull" som ikke er nødvendige å ta.

Kynisk og uproft.

Utrolig trivelig...

Tannlege: Linh Vu Duy Bui Skrevet

...og dyktig flink tannlege som også har humor.

Var hos han i forbindelse med en større «tannjobb» og ble imponert over kundebehandlingen han gav meg. Det faglige var selvsagt også på plass.

På en kontroll 1 år senere så han meg når jeg var på vei ut, kom og hilste og det var tydelig at han husket meg.

Opplevdes trygt i etterkant.

Kjempe flink og profesjonell kirurg!

Tannlege: Peter Schleier Skrevet

Jeg opererte ut alle mine 4 retinerte visdomstennene hos oralkirurg Peter Schleier. Kjempe flink og profesjonell kirurg og bra team. Anbefales på det sterkeste!