Pål Schjeldrup

Autorisasjon (2009)

Pål Schjeldrup er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Pål Schjeldrup

Fantastisk bra tannlege for deg som har tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlegene Nesbru Senter AS Skrevet

Etter maaaange års fravær fra tannlegen grunnet tannlegeskrekk måtte jeg omsider meget motvillig ta en tur for full opprydding da en tann brakk. Jeg har nå vært der tre ganger siste 14 dg og Pål og hans assistent er superflinke og veldig hyggelige. Overhodet ingen smerter, profesjonell behandling og flinke til å opplyse hva som skjer underveis. Hvis du vil bli kvitt tannlegeskrekk går du hit. Terningkast 7 av 6 mulige.

Veldig bra

Klinikk: Odontia Tannlegene Asker Skrevet

Flink, effektiv og hyggelig. All behandling gjennomføres med minimalt ubehag, til avtalt pris og med resultat som forventet. Gode råd og veiledning med fokus på forebyggende tiltak for god sentral helse med minimale kostnader over tid.

Veldig flink og sympatisk

Klinikk: Odontia Tannlegene Asker Skrevet

Ei venninna anbefalte meg Pål og jeg angrer ikke å ha fått behandling hos han. Han forklarer veldig bra det som kjer med tennene dine og skaper tillit og trygghet.
Jeg er veldig fornøyd.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Odontia Tannlegene Asker Skrevet

Pål er utrolig dyktig, hyggelig og rolig ! Han regner alltid ut prisen på forhånd, gir god informasjon og er alltid presis. Stort pluss for sene åpningstider og bra fremkommelighet. Rent og pent !
Anbefales på det sterkeste.

Bra totalinntrykk

Klinikk: Odontia Tannlegene Asker Skrevet

God informasjon underveis, har vært veldig fornøyd og overvunnet moderat tannlegeskrekk. Hadde mye som måtte gjøres i starten, men fikk veldig god oppfølging under behandlingen. Kan anbefales på det sterkeste!