Linn Utseth

Colosseumklinikken Avd. Karmøy

2009

Colosseumklinikken Avd. Karmøy Priser mangler

Colosseumklinikken Avd. Karmøy Telefonnummer52 85 59 9052 85 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hovedgaten 53 4250 Kopervik
Linn Utseth er tannlege i Karmøy

Siste vurderinger av Linn Utseth

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Colosseumklinikken Avd. Karmøy Skrevet

Etter å ha forsømt tennene mine i årevis ved å ikke gå til tannlegen tok jeg turen til Linn. Her ble jeg møtt med stor forståelse for min tannlegeskrekk. Hun tok seg god tid, forklarte og arbeidet effektivt. For første gang i livet følte jeg meg trygg hos tannlegen, og jeg håper at jeg kan få gå til Linn i mange år fremover. Anbefales på det sterkeste! Herlig person, og dyktig tannlege du kan stole på.

Fantastisk!

Klinikk: Tannlegene Kristoffersen og Utseth Skrevet

Linn Utseth er en fantastisk tannlege. Beroligende og betryggende - nervene forsvant ut vinduet sammen med visdomstanna. Kjempefornøyd og skal uten tvil rekommendere henne til venner og bekjente.

Utrolig dyktig!

Klinikk: Tannlegene Kristoffersen og Utseth Skrevet

Er så glad for å ha byttet tannlege! Linn Utseth er mild og betryggende, hun gjør at en med tannlegeskrekk plutselig ikke gruer seg til å gå til tannlegen lenger. Hun er fagligs dyktig og tilgjengelig! Har anbefalt henne videre til venner som alle har blitt pasienter og er like fornøyde som meg!

Bra inntrykk

Klinikk: Tannlegene Kristoffersen og Utseth Skrevet

Tannlege Linn Utseth, som er fra Kopervik, har flyttet fra Bergen, og overtatt klinikken etter de pensjonerte tannlegene Kristoffersen.
Virker som en verdig arvtager, som utfører fint arbeid og gir gode råd.
Også fornøyd med den nye tannbehandleren og assistentene. Veldig god kommuikasjon.

Dyktig og triveleg tannlege

Klinikk: Vestkanten Tannlegesenter Da Skrevet

Linn er ein dyktig, effektiv og empatisk tannlege.

Ho viser medkjensle og er ein god lyttar.