Linn Utseth

Linn Utseth er tannlege i Karmøy

Siste vurderinger av Linn Utseth

Virkelig flink!

Klinikk: Colosseum Tannlege Karmøy Skrevet

Jeg gikk til Linn i noen år og var veldig fornøyd med henne, hun var rolig og hadde virkelig teken på folk med tannlegeskrekk!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Colosseum Tannlege Karmøy Skrevet

Etter å ha forsømt tennene mine i årevis ved å ikke gå til tannlegen tok jeg turen til Linn. Her ble jeg møtt med stor forståelse for min tannlegeskrekk. Hun tok seg god tid, forklarte og arbeidet effektivt. For første gang i livet følte jeg meg trygg hos tannlegen, og jeg håper at jeg kan få gå til Linn i mange år fremover. Anbefales på det sterkeste! Herlig person, og dyktig tannlege du kan stole på.

Fantastisk!

Klinikk: Tannlegene Kristoffersen og Utseth Skrevet

Linn Utseth er en fantastisk tannlege. Beroligende og betryggende - nervene forsvant ut vinduet sammen med visdomstanna. Kjempefornøyd og skal uten tvil rekommendere henne til venner og bekjente.

Utrolig dyktig!

Klinikk: Tannlegene Kristoffersen og Utseth Skrevet

Er så glad for å ha byttet tannlege! Linn Utseth er mild og betryggende, hun gjør at en med tannlegeskrekk plutselig ikke gruer seg til å gå til tannlegen lenger. Hun er fagligs dyktig og tilgjengelig! Har anbefalt henne videre til venner som alle har blitt pasienter og er like fornøyde som meg!

Bra inntrykk

Klinikk: Tannlegene Kristoffersen og Utseth Skrevet

Tannlege Linn Utseth, som er fra Kopervik, har flyttet fra Bergen, og overtatt klinikken etter de pensjonerte tannlegene Kristoffersen.
Virker som en verdig arvtager, som utfører fint arbeid og gir gode råd.
Også fornøyd med den nye tannbehandleren og assistentene. Veldig god kommuikasjon.