Anders Skodje

Anders Skodje er tannlege i Bergen og Ålesund

Siste vurderinger av Anders Skodje

Pengemaskin As

Klinikk: Colosseum Tannlege Apollonia Ålesund Skrevet

Her får du nye timer uten at du ønsker det, etter 3 ganger med timer jeg ikke hadde bedt om sendte jeg mail at de skulle slette meg helt fra systemet. Fortsatt så ble jeg satt opp på timer som visse seg å være vanskelig å få avbestille. Ringte inn å avbestillte i god tid også. Og purreregning kom. Skik holdt vi på i månedsvis😅
Jeg trekkte også en visdommstann som jeg fikk betennelse krateret de etterlot. Reiste inn en kveld pga smertene ble for store. 2000kr takk de gjorde ikke annet en å se inni munnen at det var ok. Smertene fortsatte. En gang til reiste jeg inn å forlanget en ny sjekk for det er noe skm er galt. Joda der fant de en matbit nedi krateret gitt. Nye 2000kr 🤗

Anders Skodje er ingen betryggende tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Apollonia Ålesund Skrevet

Anders Skodje er flyktig og lite meddelsom. Han flakser fra klient til klient, uten å gi skikkelig info. og setter opp nye timer i hytt og pine. Som viser seg å være unødvendige, men som du får betale for!
Jeg har begynt å tvile på om han er grundig nok, elker han bare har som mål å fare over flest mulig klienter på kortest mulig tid.

KUN UTE ETTER Å TJENE PENGER

Klinikk: Colosseum Tannlege Apollonia Ålesund Skrevet

Aldri dra på apollonia tannklinikk. De er mest opptatt av å sende deg faktura og sette deg opp på nye kontrolltimer. Utfører elendig arbeid som andre tannleger må rette oppi.

Svært useriøs og konfliktsky person Anders Skodje.

Meget fornøgd

Klinikk: Anders Skodje Skrevet

Imøte kommende , svært service minded.
Faktisk rent avslappende å la seg behandle av denne mann. Sjeldent har jeg fått så god valuta for pengene!
Så langt jeg kan vurdere også fagelig sterk og oppdatert.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Colosseum Tannlege Apollonia Ålesund Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på mange år, og måte trekke visdomstann. Har utrulig med tannlegeskrekk så tørte så vidt å gå til timen. Men han klarte fort å ro meg ned, forklarte hvordan den skal trekkes ut, og svarte på alle spørsmålene jeg hadde uansett hvor dumme de var. Da jeg skulle trekke tanna ble det gjord på under et min. Tydelig at han kan faget sitt, anbefaler på det sterkeste!