Anders Skodje

Anders Skodje er tannlege i Bergen og Ålesund

Siste vurderinger av Anders Skodje

Meget fornøgd

Klinikk: Anders Skodje Skrevet

Imøte kommende , svært service minded.
Faktisk rent avslappende å la seg behandle av denne mann. Sjeldent har jeg fått så god valuta for pengene!
Så langt jeg kan vurdere også fagelig sterk og oppdatert.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på mange år, og måte trekke visdomstann. Har utrulig med tannlegeskrekk så tørte så vidt å gå til timen. Men han klarte fort å ro meg ned, forklarte hvordan den skal trekkes ut, og svarte på alle spørsmålene jeg hadde uansett hvor dumme de var. Da jeg skulle trekke tanna ble det gjord på under et min. Tydelig at han kan faget sitt, anbefaler på det sterkeste!

Veldig behagelig og tålmodig

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

Han behandlet datteren min som hadde fått et meget anstrengt forhold til tannlegebesøk etter uheldige opplevelser hos skoletannlegen.

Jeg opplevde han som veldig rolig og pedagogisk, og datteren min var veldig fornøyd i etterkant.

Han var grundig og tok seg god tid. Reagerte ikke på prisen og anbefaler både han og Apollonia!

Mest opptatt av å tjene penger

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

- Så veldig lite til tannlegen, var stort sett tannpleiere som stod for behandlingen.
- Vart aldri ferdig med behandlingene, vart bare satt opp nye timer uten at jeg som kunde vart konsultert eller tannlegen så på tennene mine.

Best for dei me tannkjøttssykdom

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

E kom til han me løse tenner. Visste ikkje e hadde tannkjøttssykdom engang. E va kjemperedd. Har gått hos tannlegen min lenge uten han har sagt d. Dei va kjempeflinke. Tok litt tid men no har vi fått kontroll å e ekje så redd lengre. Både han og dei som hjelpe va kjempeflinke å flinke til å høres på me. E fikk til å le ei hjertepute til nakken. Anbefales til alle. Iallfall dei me tannkjøttssykdom.

OK tannlege

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

-Kan virke hyggelig ved førsteinntrykk, skiftende humør/ustabil, blir ikke nødvendigvis oppkvikket/glad eller beroliget etter å ha vært hos han.
-Har fått inntrykk av at han kun er ute etter å tjene mest mulig penger, gjøre mest mulig uten at det nødvendigvis er et nødvendig behov for det.
-Han lytter i mindre grad til pasientens behov/ønsker.

-Er generelt fornøyd med arbeidet han utfører , men han kunne hatt en bedre service-innstilling mot pasientene sine, vært mer lyttende, beroligende og interessert i pasienten som gir han penger, og ikke bare pengene.

hyggelig og alltid blid

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

Andrrs Skodje er en hyggelig og blid og flink tannlege, han er nøye og lytter på hva jeg har å si.