Anders Skodje

Keiser Wilhelms Gate 25 6003 Ålesund

Siste vurderinger av Anders Skodje

Veldig behagelig og tålmodig

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

Han behandlet datteren min som hadde fått et meget anstrengt forhold til tannlegebesøk etter uheldige opplevelser hos skoletannlegen.

Jeg opplevde han som veldig rolig og pedagogisk, og datteren min var veldig fornøyd i etterkant.

Han var grundig og tok seg god tid. Reagerte ikke på prisen og anbefaler både han og Apollonia!

Mest opptatt av å tjene penger

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

- Så veldig lite til tannlegen, var stort sett tannpleiere som stod for behandlingen.
- Vart aldri ferdig med behandlingene, vart bare satt opp nye timer uten at jeg som kunde vart konsultert eller tannlegen så på tennene mine.

Best for dei me tannkjøttssykdom

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

E kom til han me løse tenner. Visste ikkje e hadde tannkjøttssykdom engang. E va kjemperedd. Har gått hos tannlegen min lenge uten han har sagt d. Dei va kjempeflinke. Tok litt tid men no har vi fått kontroll å e ekje så redd lengre. Både han og dei som hjelpe va kjempeflinke å flinke til å høres på me. E fikk til å le ei hjertepute til nakken. Anbefales til alle. Iallfall dei me tannkjøttssykdom.

OK tannlege

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

-Kan virke hyggelig ved førsteinntrykk, skiftende humør/ustabil, blir ikke nødvendigvis oppkvikket/glad eller beroliget etter å ha vært hos han.
-Har fått inntrykk av at han kun er ute etter å tjene mest mulig penger, gjøre mest mulig uten at det nødvendigvis er et nødvendig behov for det.
-Han lytter i mindre grad til pasientens behov/ønsker.

-Er generelt fornøyd med arbeidet han utfører , men han kunne hatt en bedre service-innstilling mot pasientene sine, vært mer lyttende, beroligende og interessert i pasienten som gir han penger, og ikke bare pengene.

hyggelig og alltid blid

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

Andrrs Skodje er en hyggelig og blid og flink tannlege, han er nøye og lytter på hva jeg har å si.