Anders Skodje

Anders Skodje Priser mangler
Apollonia Ålesund AS Prisliste

Anders Skodje
Formanns Vei 22e 5037 Bergen
Apollonia Ålesund AS Telefonnummer70 10 46 7070 10 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Keiser Wilhelms Gate 25 6003 Ålesund
Anders Skodje er tannlege i Bergen og Ålesund

Siste vurderinger av Anders Skodje

Anders Skodje er ingen betryggende tannlege

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

Anders Skodje er flyktig og lite meddelsom. Han flakser fra klient til klient, uten å gi skikkelig info. og setter opp nye timer i hytt og pine. Som viser seg å være unødvendige, men som du får betale for!
Jeg har begynt å tvile på om han er grundig nok, elker han bare har som mål å fare over flest mulig klienter på kortest mulig tid.

KUN UTE ETTER Å TJENE PENGER

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

Aldri dra på apollonia tannklinikk. De er mest opptatt av å sende deg faktura og sette deg opp på nye kontrolltimer. Utfører elendig arbeid som andre tannleger må rette oppi.

Svært useriøs og konfliktsky person Anders Skodje.

Meget fornøgd

Klinikk: Anders Skodje Skrevet

Imøte kommende , svært service minded.
Faktisk rent avslappende å la seg behandle av denne mann. Sjeldent har jeg fått så god valuta for pengene!
Så langt jeg kan vurdere også fagelig sterk og oppdatert.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på mange år, og måte trekke visdomstann. Har utrulig med tannlegeskrekk så tørte så vidt å gå til timen. Men han klarte fort å ro meg ned, forklarte hvordan den skal trekkes ut, og svarte på alle spørsmålene jeg hadde uansett hvor dumme de var. Da jeg skulle trekke tanna ble det gjord på under et min. Tydelig at han kan faget sitt, anbefaler på det sterkeste!

Veldig behagelig og tålmodig

Klinikk: Apollonia Ålesund AS Skrevet

Han behandlet datteren min som hadde fått et meget anstrengt forhold til tannlegebesøk etter uheldige opplevelser hos skoletannlegen.

Jeg opplevde han som veldig rolig og pedagogisk, og datteren min var veldig fornøyd i etterkant.

Han var grundig og tok seg god tid. Reagerte ikke på prisen og anbefaler både han og Apollonia!