Vimalan Ketharanathan

Vimalan Ketharanathan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Vimalan Ketharanathan

Tar vare på pasienten

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg kom hit av en akutthendelse, og ble godt motatt dagen etter. Flott med et senter som har åpent i helgene også!

Jeg har litt tannlegeskrekk, men ble betrygget. Han passet hver gang på at jeg var informert, og at prosessen skulle være så behagelig som mulig. Han kommuniserte godt og fortalte om prosessen når jeg spurte. Var også veldig ærlig.

Prisene er veldig lave, det laveste i Oslo vil jeg tro (om du ikke regner SiO sin tannlegetjeneste for studenter) til tross for at han utfører en veldig bra jobb. Betalte med kort.

Anbefales veldig. Du blir tatt vare på av denne tannlegen.

Profesjonell, sympatisk og prisgunstig!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg ble svært godt ivaretatt av Vimalan under hele timen. Han var profesjonell, hyggelig og dyktig på alle måter! I tillegg har han meget gode priser! Jeg anbefaler han på det varmeste!

Dårlig!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

I did not get the treatment I expected. I do not think the dentist did a good enough job!
I dont recommend!

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Utrolig flink og behagelig tannlege.
Følte meg godt ivaretatt.Han fortalte hele tiden hva han gjorde og var opptatt av om jeg hadde det bra under behandlingen. Kan anbefale han på det sterkeste
Prisen er overlevelig enn de fleste andre tannleger.....i tillegg har han nå fått kort terminal

Flink og imøtekommende

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Han er en flink tannlege som setter fokus på pasienten. Han vet hva han driver med og gir gode råd om god tannhelse. Har absolutt anbefalt han til alle jeg kjenner. Prisene er ganske gode og rimeligere enn de fleste tannleger her i hovedstaden.