Vimalan Ketharanathan

Vimalan Ketharanathan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Vimalan Ketharanathan

Fantastisk tannlegeopplevelse!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Som typisk pasient med angst for tannlege tok det meg 3 år før jeg oppsøkte Vimalan pga. en sprukket rotfylt tann. Profesjonell, informativ, rolig og betryggende Tannlege i beskjedent lokale.

Aldri før har jeg hatt en så god opplevelse hos en tannlege før! I grundig undersøkelse fant Vimalan hull i flere av mine jeksler og tok seg tid til å fylle tre mindre hull etter han hadde reddet tannen jeg bestilte time for å fikse. Jeg behøvde ikke bedøvelse, men han passet på at jeg ikke opplevde smerter. God dialog og informasjon hele veien!

Dette er Tannlegen jeg skal anbefale alle jeg kjenner, ikke bare knuser klinikken andre klinikker i pris, men også i kundeservice.

Tannlegeskrekken(og reisevei) i trass vil jeg tilbake til Veitvet Senter Tannklinikk for å fikse resterende problemer snart!

Dårlig undersøkelse.

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Han fant med en gang en del ting han ville ha rask behandling på, noe jeg oppfattet som lite overbevisende. Jeg valgte en annen tannlege, noe som viste seg å være smart. Anbefaler å være litt kritisk om du føler noe ikke stemmer.

Tannlegebesøket hos Veitvet Senter Tannklinikk

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Meget flink tannlege som er nøye, forklarer godt hva som skal skje under behandlingen og man føler seg alltid velkommen. Prisemssig er det heller ingen ting å utsette på denne klinikken. Kan absolutt anbefales.

Tannlegen er profesjonell og fornuftige priser.

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg har fått en veldig bra behandling hos ham.Jeg anbefaler til andre som jeg kjenner.Det veldig lett å få time hos ham og prisen er rimeligere i forhold til andre steder.

TOPP TANNLEGE !!!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg og min kone har brukt Vimalan som vår tannlege noen år, og vi er strålende fornøyd! Han er hyggelig, og så langt vi kan forstå faglig flink. Han er lett å kontakte, svarer raskt, informerer nøye hva han gjør, og ikke minst er han billig, fordi han ikke bruker penger unødig på flotte kontorer og ansatte hjelpere! Karakter 5* på en skala til 5...