Vimalan Ketharanathan

Vimalan Ketharanathan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Vimalan Ketharanathan

Fantastisk tannlege

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Veldig flink tannlege som kan faget sitt godt. Jeg informerte om at jeg var litt nervøs, og han tok seg god til til å forklare og beroliget meg veldig. Han ga gode råd uten å være nedlatende eller "kjeftete". Kommer absolutt til å dra hit igjen! At prisene er lavere enn ellers i Oslo er bare en bonus.

Veldig flink tannleget

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Tannlegen er høflig, imøtekommende og faglig sterk.

Arbeidet ble gjort raskt og effektivt, og gjennom hele prosessen passet han på at jeg hadde det bra.

Anbefales

Veldig bra tannlege

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos, og i tillegg hyggelige priser (også for studenter). Måtte åpne opp en tann for å sjekke om det var hull inni, og dette fikk jeg helt gratis - måtte kun bete for fyllingen dersom det var hull. En venninne gjorde det samme et annet sted og betalte 4000kr. Tannlegen er profesjonell, hyggelig og informerende, og forteller på forhånd prosessen han skal gjøre slik at pasienten er forberedt. Kommer med gode råd til tannhygiene som du ikke har hørt hundre ganger før. Kommer kun til å bruke denne tannlegen fremover, anbefales på det sterkeste!

Særdeles flink tannlege!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

For en med innbygd tannlegeskrekk, har det vært helt strålende å få behandling av denne tannlegen. Rolig, trygg og vet hva han holder på med. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og hyggelig!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Utrolig god tannlege som gir bra service. Fikk time på dagen da smertene var på det høyeste. Veldig hyggelige priser. Presis tannlege som kjenner faget sitt. Anbefaler på det sterkeste.