Kenneth Navelsaker

2004

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Kenneth Navelsaker Priser mangler

Kenneth Navelsaker Telefonnummer33 05 19 1733 05 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hvittingfossveien 20 3084 Holmestrand
Kenneth Navelsaker er tannlege i Holmestrand

Siste vurderinger av Kenneth Navelsaker

Sympatisk og meget dyktig tannlege

Klinikk: Kenneth Navelsaker Skrevet

Meget dyktig tannlege. Med min tannlegeskrekk er han den rette til å tilbakevise min redsel. Veldig fornøyd.

En svært dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Kenneth Navelsaker Skrevet

Jeg har brukt Navelsaker i noen år og er svært godt fornøyd. Han er en svært behagelig tannlege som inngir tillit og trygghet.
Et pluss er det også at han nå har kontor utenfor byen og og de parkeringsproblemer dette kan føre med seg.

Trygg og dyktig tannlege

Klinikk: Kenneth Navelsaker Skrevet

Da min tidligere tannlege avsluttet sin virksomhet pga alder, begynte jeg hos Kenneth Navelsaker. Her har jeg nå vært i noen år og har vært veldig godt fornøyd hele tiden. Jeg føler stor trygghet for at han vurderer riktig om hva som bør gjøres med ulike problemer med tennene.

Suveren tannlege :-)

Klinikk: Kenneth Navelsaker Skrevet

Har tannlegeskrekk å fikk anbefalt denne flotte tannlegen av en kollega. Han er så forsiktig at jeg slapper virkelig av i stolen. Spør om det går bra underveis å om det gjør vondt o.l Kan anbefale han for alle med å uten tannlegeskrekk. Er så fornøyd etter hver tannlegebesøk at det er en fryd :-) Hyggelig betjening på kontoret å god parkering :-)

Tannlege nr 1!!

Klinikk: Kenneth Navelsaker Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk siden barndommen, med resultat at det er mange veldig dårlige tenner. Er lei av å høre at det er dårlig pussing av meg som er årsaken når det faktisk er medisinske årsaker som ligger bak. Denne tannlegen kjefter overhodet ikke, han er bare god og snill :-)
Jeg slapper skikkelig av i stolen der! Anbefales varmt :-)