Sheeraz Malik Sharif

Sheeraz Sharif
Skjelderups Gate 13 B 0559 Oslo
Sheeraz Malik Sharif er tannlege i Moss og Oslo

Siste vurderinger av Sheeraz Malik Sharif

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Det ble under første konsultasjon avdekket at min forrige tannlege hadde oversett forhold som kunne utviklet seg til noe langt mer alvorlig - og ikke minst dyrere. Jeg opplever tannlege Sheeraz Malik Sharif som blid, hyggelig, engasjert og seriøst opptatt av å gjøre en god jobb slik at jeg blir 100% fornøyd.
Ikke ofte jeg skriver omtaler, men jeg synes min nye tannlege har gjort seg fortjent til det. Kan anbefales på det sterkeste!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Sheeraz er en snill, morsom, dyktig og trygg tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk og har derfor ikke gått så ofte til tannlege som jeg burde. Men her føler jeg meg 100% ivaretatt og i trygge hender. Ser fram til å får orden på tennene i samarbeid med denne snille og dyktige tannlegen. Anbefales!

Veldig bra og effektiv behandling ! Anbefales til personer som vil ha minst tid i tannlegestolen !

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Effektivt arbeid med nøyaktig og godt arbeide ! Hyggelig person som er flink til å informere om hva som gjøres/må gjøres !
Anbefales absolutt !

En helt annen verden!

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Har grunnet tannlegefrykt holdt meg unna dem i litt for mange år.
For en måneds tid siden opplevde jeg ekstreme smerter i hele kjeven og flere tenner, pga. en infeksjon. Sheeraz fikk meg inn på en søndag, og gjorde en utrolig god jobb med å få meg gjennom frykten, ved å ta alt rolig og forklare grundig hva som faktisk måtte gjøres. De er alltid blide, og kundens opplevelse tar virkelig førsteprioritet

Uten tvil den beste opplevelsen jeg har hatt hos en tannlege, og prisene er langt ifra avskrekkende. Tusen takk!

Suveren tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Jeg har gått et års tid hos Tannlege Sheeraz Malik Sharif, og kan anbefale denne klinikken på det varmeste. Jeg har opplevd profesjonell tannbehandling på alle områder, fleksibel timebestilling og meget hyggelige tannleger. Jeg er storfornøyd og kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Endelig funnet en veldig flink tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Endelig har vår familie funnet en tannlege som tar oss på alvor og gjør en kjempejobb. Denne tannlegen tar hensyn til dine behov og er flink til å behandle pasienter som har tannlegeskrekk eller tidligere har dårlig erfaring med tannleger. Dette er en tannlege vi ønsker å bruke videre.

Veldig flott tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Tusen takk for den raske hjelpen, for en bra pris. Jeg ble tatt imot på en hyggelig måte. behandlingen var også greit. Nå går det bra med meg og det skyldes alt han. samtidig er det kanskje greit og nevne at jeg ringte flere tannleger i østfold og han var den eneste som faktisk hjalp. Tusen hjertelig takk for hjelpen.

Forklarer veldig bra. Rent og delikat.

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Jeg kom til tannlege Sheeraz Malik Sharif en søndag på en akutttime. Jeg ble veldig godt mottatt. Forklarte veldig godt hva som hadde skjedd og viste meg på bildet. Jeg fikk gode alternativer på hva som kunne gjøres videre. Han gjorde det som trengtes akutt og satt opp en oppfølgende time uken etter. Jeg følte meg i trygge hender. Han var kunnskapsrik og tillitsskapende. En meget hygienisk klinikk. Jeg står midt i et tannkegeskifte og har bestemt meg for at Sheeraz Malik Sharif skal bli min faste tannlege fremover.

En flink tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Ved og gå til Tannlegen Sheeraz Malik Sharif, for du god service. Han er blid, hyggelig, flink med mennesker, man blir tatt godt vare på, slik at man føler seg trygg og avslappet. Så ønsker man og bytte tannlege, så anbefaler jeg han på det sterkeste.

Veldig hyggelig tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og kom til tannlege Sheeraz Malik Sharif etter å ha unngått tannleger i lang tid. Jeg ble møtt med forståelse, tålmodighet og vennlighet. Tannlegen forklarte nøye om min tannhelse og det han skulle gjøre i munnen min. Jeg kan absolutt anbefale denne tannlegen.

Veldig hyggelig og oppmerksom !

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Hadde en akutt undersøkelse pga problemer med en krone. Malik undersøkte nøye og tok i tillegg et røntgenbilde. Veldig flink til å forklare !

Den beste tannlegen jeg har hatt siden jeg flyttet fra Arendal

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Han er rolig, snill og omsorgsfull. Han er lett å snakke med og forklarer alltid hva han skal gjøre.

Jeg slapper virkelig godt av hos han og stor fornøyd med jobben han gjør i munnen min. Og han er ikke så dyr heller.

Jeg vil sterkt anbefale han til alle jeg kjenner her i moss.