Sheeraz Malik Sharif

Sheeraz Sharif
Skjelderups Gate 13 B 0559 Oslo
Sheeraz Malik Sharif er tannlege i Moss og Oslo

Siste vurderinger av Sheeraz Malik Sharif

En dyktig og seriøs fagmann

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Jeg er for tiden under behandling på denne tannlegeklinikken, og jeg må bare legge til at både velkomsten, servicen, behandlingen, kommunikasjonen bare er helt fantastisk bra. Samtlige personell på denne tannlegeklinikken er meget hyggelige og blide, anbefales på det sterkeste.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Det ble under første konsultasjon avdekket at min forrige tannlege hadde oversett forhold som kunne utviklet seg til noe langt mer alvorlig - og ikke minst dyrere. Jeg opplever tannlege Sheeraz Malik Sharif som blid, hyggelig, engasjert og seriøst opptatt av å gjøre en god jobb slik at jeg blir 100% fornøyd.
Ikke ofte jeg skriver omtaler, men jeg synes min nye tannlege har gjort seg fortjent til det. Kan anbefales på det sterkeste!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Sheeraz er en snill, morsom, dyktig og trygg tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk og har derfor ikke gått så ofte til tannlege som jeg burde. Men her føler jeg meg 100% ivaretatt og i trygge hender. Ser fram til å får orden på tennene i samarbeid med denne snille og dyktige tannlegen. Anbefales!

Veldig bra og effektiv behandling ! Anbefales til personer som vil ha minst tid i tannlegestolen !

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Effektivt arbeid med nøyaktig og godt arbeide ! Hyggelig person som er flink til å informere om hva som gjøres/må gjøres !
Anbefales absolutt !

En helt annen verden!

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Har grunnet tannlegefrykt holdt meg unna dem i litt for mange år.
For en måneds tid siden opplevde jeg ekstreme smerter i hele kjeven og flere tenner, pga. en infeksjon. Sheeraz fikk meg inn på en søndag, og gjorde en utrolig god jobb med å få meg gjennom frykten, ved å ta alt rolig og forklare grundig hva som faktisk måtte gjøres. De er alltid blide, og kundens opplevelse tar virkelig førsteprioritet

Uten tvil den beste opplevelsen jeg har hatt hos en tannlege, og prisene er langt ifra avskrekkende. Tusen takk!