Sheeraz Malik Sharif

Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt, Sheeraz Sharif

2012

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Prisliste
Sheeraz Sharif Priser mangler

Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Telefonnummer69 27 66 8669 27 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skreddervegen 2 1537 Moss
Sheeraz Sharif
Skjelderups Gate 13 B 0559 Oslo
Sheeraz Malik Sharif er tannlege i Moss og Oslo

Siste vurderinger av Sheeraz Malik Sharif

Får ikke respons på timebestilling

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Benyttet Kambo Tannlegeklinikk for et drøyt år siden og var fornøyd med behandlingen.
Ønsket derfor å bestille en time for kontroll. Forsøkte først med timebestilling på nett - ingen respons. Ringte deretter på dagtid og ble satt over til tannlegevakt. Her ble jeg anbefalt å sende en e-post til klinikken da vedkommende ikke kunne ta i mot timebestilling. Ble lovet svar påfølgende mandag. Sendte e-post som anbefalt, men fortsatt ingen respons. Ringte derfor opp klinikken mandag 11/2-19 kl 08:30 og traff tannlegen. Han var ikke på jobb enda så han, men skulle ringe meg tilbake. Tannlegen ringte ikke tilbake. Dette er håpløst og jeg velger nå en annen tannlege.

Veldig flink tannlege

Klinikk: Sheeraz Sharif Skrevet

Veldig dyktig og hyggelig tannlege, med nye og fjeshe lokaler sentralt på Sofienberg i Oslo. Rimelige priser. Anbefales på det varmeste.

Medfølende og trygg

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Ringte fredag ettermiddag, fikk akutt time lørdag 7 juli. Er som mange andre mindre glad i å gå til tannlegen, føler angst for det. Ble møtt med vennlighet, og forståelse, for min angst. Rask og god behandling. Tannlege Sheeraz M Sharif får min anbefaling.

Fantastisk, rolig, flink og tillitsfull tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Kan ikke få fullrost tannlege Sheeraz Malik Sharif nok, da min tann delte seg i to biter torsdag i romjulen kl.16.00, ingen tanneleger var oppe, var helt panisk, da min mann fant Sharif på nettet og ringte, fikk time kl. 18.00, han bygde opp tanna igjen, jeg med min tannlegeskrekk, ble tatt så mildt og forståelses fullt i mot, ingen sure miner, flink til og forklare hva som ble gjort :) prisen var heller ikke skremmende, kan absolutt anbefale denne tannlegen :)

En dyktig og seriøs fagmann

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Jeg er for tiden under behandling på denne tannlegeklinikken, og jeg må bare legge til at både velkomsten, servicen, behandlingen, kommunikasjonen bare er helt fantastisk bra. Samtlige personell på denne tannlegeklinikken er meget hyggelige og blide, anbefales på det sterkeste.