Sheeraz Malik Sharif

Autorisasjon (2012)

Fluor Tannklinikk Telefonnummer968 00 677968 00 6 ...
Trondheimsveien 20A 0560 Oslo
Sheeraz Malik Sharif er tannlege i Oslo og Vinje

Siste vurderinger av Sheeraz Malik Sharif

Helt super tannlege

Klinikk: Fluor Tannklinikk Skrevet

Sheeraz er en utrolig dyktig tannlege. Han var flink til å forklare og vise meg hva han gjorde til enhver tid, noe som gjorde at jeg følte meg godt ivaretatt. Hyggelig og behagelig besøk. Anbefales varmt

Positiv og informerende

Klinikk: Fluor Tannklinikk Skrevet

Positiv, dyktig og informerende tannlege. Informerer hele tiden hva han gjør, slik ble det et veldig komfortabelt tannlegebesøk for meg som har litt skrekk. Svarer utfyllende på alle spørsmål. Flott prisliste!

Flink i sitt fag, og hyggelig.

Klinikk: Fluor Tannklinikk Skrevet

Mester i å tilrettelegge for pasienter med tannlegeskrekk. Tålmodig! Anbefales! Flink til å forklare og vise hva han skal gjøre.

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Fluor Tannklinikk Skrevet

Sheeraz Malik Sharif er en veldig dyktig og medmenneskelig tannlege. Han er også spesialisert innen tannkjøtt i tillegg som har vært mitt problem denne gangen. Jeg sliter med tannlegeskrekk, men han har hver gang klart å få roet meg ned og vært flink til å ta pauser om jeg skulle ønske det. Informerte også veldig bra om frikortordningen. Anbefales på det sterkeste.

Tannlege med særdeles høy kompetanse!

Klinikk: Fluor Tannklinikk Skrevet

Har brukt Fluor Tannklinikk i lang stund og refererer gledelig til denne klinikken som en av de bedre jeg har tatt i bruk.
Alt er på stell, sentrale lokaler, hygiene og utførelse av tjenester iht bransjestandard. Vil trekke fram servicen som er helt enestående. Dette er en tannlege som oppriktig bryr seg om sine pasienter. Har ingen planer om å benytte meg av noen andre.