Sheeraz Malik Sharif

Klinikk

Sheeraz Sharif

Skjelderups Gate 13 B 0559 Oslo

Siste vurderinger av Sheeraz Malik Sharif

Veldig bra og effektiv behandling ! Anbefales til personer som vil ha minst tid i tannlegestolen !

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Effektivt arbeid med nøyaktig og godt arbeide ! Hyggelig person som er flink til å informere om hva som gjøres/må gjøres !
Anbefales absolutt !

En helt annen verden!

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Har grunnet tannlegefrykt holdt meg unna dem i litt for mange år.
For en måneds tid siden opplevde jeg ekstreme smerter i hele kjeven og flere tenner, pga. en infeksjon. Sheeraz fikk meg inn på en søndag, og gjorde en utrolig god jobb med å få meg gjennom frykten, ved å ta alt rolig og forklare grundig hva som faktisk måtte gjøres. De er alltid blide, og kundens opplevelse tar virkelig førsteprioritet

Uten tvil den beste opplevelsen jeg har hatt hos en tannlege, og prisene er langt ifra avskrekkende. Tusen takk!

Suveren tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Jeg har gått et års tid hos Tannlege Sheeraz Malik Sharif, og kan anbefale denne klinikken på det varmeste. Jeg har opplevd profesjonell tannbehandling på alle områder, fleksibel timebestilling og meget hyggelige tannleger. Jeg er storfornøyd og kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Endelig funnet en veldig flink tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Endelig har vår familie funnet en tannlege som tar oss på alvor og gjør en kjempejobb. Denne tannlegen tar hensyn til dine behov og er flink til å behandle pasienter som har tannlegeskrekk eller tidligere har dårlig erfaring med tannleger. Dette er en tannlege vi ønsker å bruke videre.

Veldig flott tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Tusen takk for den raske hjelpen, for en bra pris. Jeg ble tatt imot på en hyggelig måte. behandlingen var også greit. Nå går det bra med meg og det skyldes alt han. samtidig er det kanskje greit og nevne at jeg ringte flere tannleger i østfold og han var den eneste som faktisk hjalp. Tusen hjertelig takk for hjelpen.