Sheeraz Malik Sharif

Sheeraz Malik Sharif er tannlege i Moss, Notodden og Oslo

Siste vurderinger av Sheeraz Malik Sharif

Kjempeflink tannlege på notodden

Klinikk: Notodden Tannklinikk Skrevet

Hei. Fikk time samme dag for å bygge opp en tann. Kunne ikke vært bedre enn den gode behandlingen jeg fikk. Så anbefales på det varmeste fra meg. Trygt og godt å sitte i den tannlege stolen. Stor takk.

Får ikke respons på timebestilling

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Benyttet Kambo Tannlegeklinikk for et drøyt år siden og var fornøyd med behandlingen.
Ønsket derfor å bestille en time for kontroll. Forsøkte først med timebestilling på nett - ingen respons. Ringte deretter på dagtid og ble satt over til tannlegevakt. Her ble jeg anbefalt å sende en e-post til klinikken da vedkommende ikke kunne ta i mot timebestilling. Ble lovet svar påfølgende mandag. Sendte e-post som anbefalt, men fortsatt ingen respons. Ringte derfor opp klinikken mandag 11/2-19 kl 08:30 og traff tannlegen. Han var ikke på jobb enda så han, men skulle ringe meg tilbake. Tannlegen ringte ikke tilbake. Dette er håpløst og jeg velger nå en annen tannlege.

Veldig flink tannlege

Klinikk: Sheeraz Sharif Skrevet

Veldig dyktig og hyggelig tannlege, med nye og fjeshe lokaler sentralt på Sofienberg i Oslo. Rimelige priser. Anbefales på det varmeste.

Medfølende og trygg

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Ringte fredag ettermiddag, fikk akutt time lørdag 7 juli. Er som mange andre mindre glad i å gå til tannlegen, føler angst for det. Ble møtt med vennlighet, og forståelse, for min angst. Rask og god behandling. Tannlege Sheeraz M Sharif får min anbefaling.

Fantastisk, rolig, flink og tillitsfull tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Kan ikke få fullrost tannlege Sheeraz Malik Sharif nok, da min tann delte seg i to biter torsdag i romjulen kl.16.00, ingen tanneleger var oppe, var helt panisk, da min mann fant Sharif på nettet og ringte, fikk time kl. 18.00, han bygde opp tanna igjen, jeg med min tannlegeskrekk, ble tatt så mildt og forståelses fullt i mot, ingen sure miner, flink til og forklare hva som ble gjort :) prisen var heller ikke skremmende, kan absolutt anbefale denne tannlegen :)