Linda Koldsland

Brugata 11 Tannhelse

Autorisasjon (2005)

Linda Koldsland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Linda Koldsland

Jeg tror ikke det eksisterer en bedre tannlege enn Linda

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Jeg ble anbefalt Linda fordi jeg hadde tannlegeskrekk og generelt ikke synes noe om å dra til tannlegen. Jeg kan virkelig ikke få skrytt nok. Aldri har jeg møtt en tannlege som er så dyktig, engasjert, behagelig, omsorgsfull, trygg og herlig som Linda er. Hele tannbehandlingen føles helt fin når den utføres av henne, og hun har en evne til å faktisk gjøre opplevelsen god. Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle skrevet om en tannlege noensinne. I tillegg er Linda utrolig flink på å gi informasjon, forklare og ta ting i det tempoet jeg har behov for. Jeg kan ikke få anbefalt Linda nok og har anbefalt henne til alle kjente og kjære. Her kan man virkelig få kurert tannlegeskrekken, og man får i tillegg utrolig god og profesjonell behandling.

Den beste tannlegen!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Veldig god tannbehandling, med god informasjon om hva som gjøres hele tiden. Rett og slett en behagelig time.

VIRKELIG DEN BESTE

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Etter behandling av tannlegeskrekk fikk jeg anbefalt Linda, og det er den beste anbefalingen jeg har fått. Nå sovner jeg i tannlegestolen. Hun er den eneste tannlegen jeg stoler på og føler meg veldig trygg hos henne. Veldig dyktig, profesjonell og hyggelig. Hun forteller underveis hva som skal gjøres og hvordan det hørtes/føles og at hun stopper med engang jeg løfter armn. Gir også en pris i forkant sånn at man ikke får sjokk. Nå går jeg på årlig kontrollsjekk og jeg har ikke noe problem med å gå til tannlegen i det hele tatt. Anbefales på det sterkeste!

Hun bytter jeg ikke

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

En GOD tannlege! Nøye, rask og dessuten en hyggelig dame! Hun er god på å vise hvor f.eks. renholdet kan bli bedre, hvilke børster som bør brukes m.m. Oppstår det problemer er hun flinkt til å foreslå gode løsninger.

Den beste tannlege jeg har hatt!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Har hatt tannlege Linda Koldsland i ca 15 år, først i Asker og nå i Brugata. Hun er ansvarsfull, faglig dyktig og kommuniserer på en hyggelig væremåte. Den beste tannlege jeg har hatt.