Linda Koldsland

Brugata 11 Tannhelse
Brugata 11 0186 Oslo
Linda Koldsland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Linda Koldsland

Den beste tannlegen jeg har hatt👍

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Veldig fornøyd med tannlege Linda Koldsland. Det gjelder både det arbeide hun utfører og den forebyggende informasjonen for en bedre tannhelse. Kan anbefale Linda Koldsland på det sterkeste og har blitt behandlet av henne gjennom 10 år.

En fantastisk tannnlege på alle måter

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda er den beste tannlegen jeg har hatt, og jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner. Hun er åpenbart veldig profesjonell - i tillegg veldig hyggelig og flink til å informere og kommunisere både før og under behandlingen. Tusen takk!!

Topp tannlege!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda er vennlig og varm, dessuten dyktig og ydmyk og oppdatert. Kunne ikke hatt en bedre tannlege! Anbefaler henne på det aller varmeste! Dessuten er det lett å få hastetime, og kontoret har en utmerket beliggenhet i Brugata, rett bak Gunerius, samme bygg som Cafe con Bar.
Vi er heldige som har henne!

Profesjonell, empatisk, effektiv, dyktig og blid = fantastisk

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Jeg har vært gjennom sykehus og tannleger gjennom hele livet og tror jeg dermed har fått med meg en større angst for disse besøkene. På et større sykehus i Oslo ble jeg anbefalt å kontakte Linda for å sørge for at jeg beholdt tennene mine. Det var en av mine bedre avgjørelser: jeg har blitt tatt imot med smil og empati fra dag 1. Det ble påvist en tannkjøttsykdom, dette klarte jeg også å forholde meg rolig til takket være Linda sitt behagelige vesen og gode samtaler. Til og med litt mindre kirurgi hos en kollega har jeg kommet meg igjennom. Jeg har bare gode ord å si om Linda og de andre ansatte hos Brugata 11. Alt har vært tipp topp fra første kontakt og første møte, super informasjon underveis (også i stolen som ofte er viktig), fantastisk oppfølging og ryddige forhold. Linda og disse fortjener ros og dette får de i lange baner av meg: tannlegebesøk er for første gang på over 40 år helt greit og det er alltid koselig å komme på døren. Kan utvilsom anbefales på det sterkeste for "sånne som meg". Tusen takk Linda og dere andre!

Vennlig og dyktig

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda er en vennlig og dyktig tannlege som har evne til å berolige pasienten, slik at man føler seg i trygge hender.
Som en med middels tannlegeskrekk synes jeg dette veldig viktig, og i stolen hos Linda slapper jeg helt av!