Brugata 11 Tannhelse

Brugata 11 0186 Oslo
Brugata 11 Tannhelse holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Brugata 11 Tannhelse

Proff og empatisk!

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda er en fantastisk tannlege!
Faglig oppdatert.Forklarer alltid godt hva hun gjør. Nensom. Ingen pekefingre og dårlig samvittighet, bare gode råd. Har anbefalt henne til venner og familie, alle er superfornøyd med Linda.

Topp tannlege

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Med tannlege Linda har jeg fått topp behandling og grundig informasjon. Hun er imøtekommende, blid og presis med timeavtalene. Tannlege Linda kan trygt anbefales til alle, store og små. Hun er meget god til å informere og tar seg alltid tid til å svare på spørsmål. Jeg har fått en meget dyktig tannlege jeg er helt trygg på, og som jeg kan anbefale på det varmeste.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Takket være Linda går jeg til tannlegen når jeg får innkalling og følger opp hvis jeg trenger mer behandling. Det har jeg aldri gjort før pga. sterk tannlegeskrekk. Den er så godt som kurert med hjelp av henne. Hun er en profesjonell tannlege med god menneskekunnskap som jeg anbefaler alle.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Hun er en meget dyktig tannlege som tar vare på deg som pasient. Og som også er opptatt og gi deg gode råd når det gjelder og ta vare på tennene dine.

Tannlegen min livet ut

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda er dyktig, rask, effektiv og grundig. Informerer hele tiden om hva hun gjør, fanger opp alle små signaler, må være en gave til alle med dårlige tannlegeerfaringer!
Midt i byen, stille og rolig. Anbefaler henne til alle!