Brugata 11 Tannhelse

Brugata 11 0186 Oslo
Brugata 11 Tannhelse holder til i Oslo

Siste vurderinger av Brugata 11 Tannhelse

Profesjonell, empatisk, effektiv, dyktig og blid = fantastisk

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Jeg har vært gjennom sykehus og tannleger gjennom hele livet og tror jeg dermed har fått med meg en større angst for disse besøkene. På et større sykehus i Oslo ble jeg anbefalt å kontakte Linda for å sørge for at jeg beholdt tennene mine. Det var en av mine bedre avgjørelser: jeg har blitt tatt imot med smil og empati fra dag 1. Det ble påvist en tannkjøttsykdom, dette klarte jeg også å forholde meg rolig til takket være Linda sitt behagelige vesen og gode samtaler. Til og med litt mindre kirurgi hos en kollega har jeg kommet meg igjennom. Jeg har bare gode ord å si om Linda og de andre ansatte hos Brugata 11. Alt har vært tipp topp fra første kontakt og første møte, super informasjon underveis (også i stolen som ofte er viktig), fantastisk oppfølging og ryddige forhold. Linda og disse fortjener ros og dette får de i lange baner av meg: tannlegebesøk er for første gang på over 40 år helt greit og det er alltid koselig å komme på døren. Kan utvilsom anbefales på det sterkeste for "sånne som meg". Tusen takk Linda og dere andre!

Meget flink og sympatisk

Tannlege: Janne Buer Skrevet

Janne Buer er en meget dyktig tannlege. Hun er både flink og grundig og forklarer hva som skal skje på en så fin måte at jeg hver eneste gang har følt meg meget trygg og vel under behandlingen. Jeg kan derfor anbefale henne på det varmeste.

Super tannlege

Tannlege: Maren Bjerregaard Skrevet

Dr. Bjerregaard er faglig dyktig, empatisk, lyttende og forklarer nøye hva som skjer og hvilke alternativer men har.

Beste tannlege

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Utrolig dyktig! Har fulgt henne fra et annen tannlegeklinikk på grunn av det gode arbeide hun utfører!

Vennlig og dyktig

Tannlege: Linda Koldsland Skrevet

Linda er en vennlig og dyktig tannlege som har evne til å berolige pasienten, slik at man føler seg i trygge hender.
Som en med middels tannlegeskrekk synes jeg dette veldig viktig, og i stolen hos Linda slapper jeg helt av!