Linda Koldsland

Linda Koldsland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Linda Koldsland

Dyktig tannlege

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Veldig flink tannlege som er lydhør for pasienten. Forteller alt hun gjør og passer på at du har det bra.

Proff og empatisk!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda er en fantastisk tannlege!
Faglig oppdatert.Forklarer alltid godt hva hun gjør. Nensom. Ingen pekefingre og dårlig samvittighet, bare gode råd. Har anbefalt henne til venner og familie, alle er superfornøyd med Linda.

Topp tannlege

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Med tannlege Linda har jeg fått topp behandling og grundig informasjon. Hun er imøtekommende, blid og presis med timeavtalene. Tannlege Linda kan trygt anbefales til alle, store og små. Hun er meget god til å informere og tar seg alltid tid til å svare på spørsmål. Jeg har fått en meget dyktig tannlege jeg er helt trygg på, og som jeg kan anbefale på det varmeste.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Takket være Linda går jeg til tannlegen når jeg får innkalling og følger opp hvis jeg trenger mer behandling. Det har jeg aldri gjort før pga. sterk tannlegeskrekk. Den er så godt som kurert med hjelp av henne. Hun er en profesjonell tannlege med god menneskekunnskap som jeg anbefaler alle.

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Hun er en meget dyktig tannlege som tar vare på deg som pasient. Og som også er opptatt og gi deg gode råd når det gjelder og ta vare på tennene dine.