Hanne Surnflødt Gran Ohrvik

Hanne Surnflødt Gran Ohrvik er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hanne Surnflødt Gran Ohrvik

Svært fonøyd

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Hun lagde to nye jeksler til meg for ca. ett år siden. Disse passet perfekt. Svært hyggelig og jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Kunne ikke vært bedre.

Manual Dexterity A+. She has an impeccable way with details and strong interpersonal skills. Overall, she is wonderful!

Klinikk: Tannlegene på Ullevaal Stadion Skrevet

I've had dentist anxiety ever since I had a bad 'needle' experience at a different clinic in my homeland, but After visiting Dr. Hanne, I realized that those fears are now only a thing of the past. No matter how much I write here, I am afraid I wont be able to give her all the credits/justice she deserves for the outstanding work she does. Simply amazing and very much recommended.

Fantastisk

Klinikk: Tannlegene på Ullevaal Stadion Skrevet

Veldig hyggelig og morsom! Jeg trodde det var vi som hadde spesiell kjemi, men ser på vurderingene at det er nok hennes personlighet.
Bare hatt årlig rens og sandblåsing😁

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Tannlegene på Ullevaal Stadion Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk i alle år, men dette forsvant etter at jeg begynte hos Hanne. Hun er behagelig, morsom, veldig flink og det er ikke dyrt.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegene på Ullevaal Stadion Skrevet

Jeg er 100 % fornøyd med Hanne! Hun er proff, behagelig, hyggelig. Har anbefalt henne til flere, og alle er fornøyde. Jeg tror alle på dette senteret er flotte tannleger. Jeg føler virkelig at jeg får valuta for pengene her!