Målfrid Nupen

Autorisasjon (2005)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

ArkadenTann Telefonnummer22 42 67 7722 42 67 ...
Karl Johansgate 5 0154 Oslo
Målfrid Nupen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Målfrid Nupen

Dyktig, omsorgsfull og topp service

Klinikk: ArkadenTann Skrevet

Målfrid Nupen har vært min tannlege i 12 år, fra jeg var 60 år gammel.

Mine tenner er i god stand, noe hun har bidratt til både med reparasjoner og stell/rensing. Jeg er svært fornøyd med behandlingene.

Siden jeg har lett for å besvime, har tannlegebesøk som oftest vært forbundet med visshet om at risikoen for å besvime var stor.

Dette fortalte jeg Målfrid om da jeg begynte hos henne etter at forgjengeren gikk av med pensjon.
Jeg ble møtt med full forståelse og spørsmål om det var noe hun kunne gjøre i forkant eller under behandlingen.

Når jeg får innkalling, blir jeg alltid orientert på forhånd om hva hun skal gjøre og om noe av dette kan trigge min fobi.

Trenger jeg det, får jeg beroligende tabletter på forhånd, slik at uroen forsvinner og ting går greit. Jeg gjør forøvrig også det samme hos fastlegen.
I disse 12 årene har Målfrid ikke bare passet på tennene mine, men også sørget for at jeg har blitt undersøkt hos kjevespesialist da hun fant noe som kunne være farlig om det ikke fikk spesiell behandling.

La meg legge til: Hun - og tannlegesekretæren - er også veldig hyggelige.

Super tannlege👍👍

Klinikk: Tone Norun Aabø Skrevet

Gjør det hun skal gjøre, forslag til billigste løsning!! Profesjonell, empatisk, man føler seg i svært gode og faglige hender. ANBEFALES!!

Meget tilfredsstillende

Klinikk: Tone Norun Aabø Skrevet

Alltid hyggelig og imøtekommende. Meget godt utført arbeide (så vidt jeg har opplevd) og hun er rssk og presis.

Hyggelig og dyktig

Klinikk: Tone Norun Aabø Skrevet

Vennlig, netthendt og professionell tannlegemed stor omtanke for pasienten og solid rådgivning.
Følger godt opp og påminner om time med SMS.