Julie Kristine Jensen

Autorisasjon (2011)

Tannklinikken i Dreggen AS Telefonnummer55 31 72 1055 31 72 ...
Dreggsallmenningen 10 -12 5003 Bergen
Julie Kristine Jensen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Julie Kristine Jensen

Fantastic Dentist!

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Dr. Julie K Jensen is obviously in the top tier of her profession. I have had my fears and faith restored in going to the dentist once again. Highly recommended for anyone who wishes to find a new dentist who is also down to earth and funny to choose Dr. Julie K Jensen. 20/10

Ufattelig god tannlege

Klinikk: Julie Kristine Jensen Skrevet

Har du Julie som tannlege så er det som å ha time med din bestevenn. Hun er imøtekommende, trygg og har enormt gode kommunikasjonsevner. Hver observasjon, vurdering og evnt. tiltak blir nøye forklart slik at du som pasient føler deg ivaretatt og trygg. Det var så fin opplevelse at jeg nesten ikke hadde lyst å dra fra timen. Jeg hadde dratt 1 gang i uken om jeg hadde hatt råd. Er du skeptisk eller har tannlegeskrekk så er dette defintivt det beste alternativet for deg.

Den beste!

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Du finner ikke bedre tannlege i Bergen enn dette. Et sympatisk og empatisk menneske som får deg til å føle deg trygg, og er svært profesjonell og dyktig i jobben sin. Har hatt tannlegeskrekk i alle år. Ble anbefalt Julie av en kamerat. Nå gruer jeg meg ikke lenger til å gå til tannlegen. Anbefales!

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Valgte Julie som tannlege det året jeg studerte i Bergen, noe jeg absolutt ikke angrer på! En kjempeflink tannlege som tok seg god tid til å forklare hva hun gjorde og hvorfor det måtte gjøres.

Jeg likte Julie så godt at jeg faktisk vurderer å fortsette sjekkene mine de gangene jeg besøker Bergen i fremtiden.

Top notch

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Det var en behagelig opplevelse å gå til Julie. Hun er beroligende, flink til å forklare underveis, og svarer på alle spørsmål. Kan virkelig anbefales!