Marius Fischer

Autorisasjon (2012)

Oralcare AS Telefonnummer22 10 44 8922 10 44 ...
Erich Mogensøns Vei 38 0594 Oslo
Marius Fischer er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Marius Fischer

Kan absolutt ikke anbefales !!

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Han tok over i en reklamasjon etter en ennen tannlege i Oralcare AS og det gikke dårlig. Oralcare klarte tom i dag ikke å levere ordentlig tannteknik.Kontraktene og pristilbudene bør leses nøye før dere går inn i store behandlinger !!Kun billig produserte tannteknikk fra utlandet.

Fantastisk dyktig

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Meget god på kommunikasjon før under og etter behandlingen.
Meget dyktig, rask og presis i sitt arbeide.
En meget behagelig person og tannlege.

Veldig flink tannlege

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Har hatt fått to fyllinger i tennene og porselenskrone . Bedøvelsen som settes gjøres på en behagelig måte . Kjennes ikke . Veldig fornøyd med porselenskronene. Behagelig og trivelig personale og tanneleg . Annbefales

Helt klart verdens flinkeste og mest behaglige tannlege som man får tillit til fra første stund.

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Jeg har alltid hatt dårlige tenner og slitt mye med tannlegeskrekk. Den er totalt borte, takket være Marius og hans utrolig flinke tannpleiere. Det er en rolig, trygg stemning på kontoret, så man klarer å slappe av fra første stund. Så her anbefaler jeg alle som har tennlegeskrekk til å gå.

Og ikke minst er jeg veldig fornøyd med alle behandlinger som er utrørt her :-) Og det er mange..

Om det hadde vært mulig å gi de mer enn 5 stjerner hadde jeg gjerne gjort det,

En meget dyktig og sympatisk tannlege.

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Marius inngir tillit fra første stund. Han er meget hensynsfull i sin behandling. Han er samtidig effektiv i sitt arbeid og det er tydelig at dette er en tannlege med lang erfaring innenfor feltet. Det har vært en fornøyelse å samarbeide med Marius Fischer.