Marius Fischer

Erich Mogensøns Vei 38 0594 Oslo

Siste vurderinger av Marius Fischer

Veldig flink tannlege

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Har hatt fått to fyllinger i tennene og porselenskrone . Bedøvelsen som settes gjøres på en behagelig måte . Kjennes ikke . Veldig fornøyd med porselenskronene. Behagelig og trivelig personale og tanneleg . Annbefales

Helt klart verdens flinkeste og mest behaglige tannlege som man får tillit til fra første stund.

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Jeg har alltid hatt dårlige tenner og slitt mye med tannlegeskrekk. Den er totalt borte, takket være Marius og hans utrolig flinke tannpleiere. Det er en rolig, trygg stemning på kontoret, så man klarer å slappe av fra første stund. Så her anbefaler jeg alle som har tennlegeskrekk til å gå.

Og ikke minst er jeg veldig fornøyd med alle behandlinger som er utrørt her :-) Og det er mange..

Om det hadde vært mulig å gi de mer enn 5 stjerner hadde jeg gjerne gjort det,

En meget dyktig og sympatisk tannlege.

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Marius inngir tillit fra første stund. Han er meget hensynsfull i sin behandling. Han er samtidig effektiv i sitt arbeid og det er tydelig at dette er en tannlege med lang erfaring innenfor feltet. Det har vært en fornøyelse å samarbeide med Marius Fischer.

Meget BRA, DYKTIG.

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

OralCare A/S; tannlege og øvrig personalet gav tillit og faglig dyktighet fra 1.møte. Har fått kroner og bro på alle tennene, minus 1. Ingen smerter, ubehag eller problemer. Flyturene x 5 har bare vært kjekkt. Totalrenovering - 100 % fornøyd.
Mvh.og stor TAKK til Marius og Oralcare klinikk
Ove H.

Tannlegekontor som fyller et helt kinderegg.

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Er du opptatt av pris og forutsigbart over kostnadene, oversikt over hva du kan få refusjon på fra NAV, dyktige tannleger som er spesialister, kvalitetsarbeid, gode garantier,fantastisk service og fleksibilitet, gode råd og hyggelige personale?

Lider du av tannlegeskrekk og har dårlig tannhelse? Eller trenger du bare å få satt inn den plomben du mistet under julebordet i fjor?

Da er Oralcare det rette stedet for deg!

Er du en av dem som tror at det er bare norske tannleger som kan jobben sin, beklager å måtte skuffe deg. Hos Oralcare får du kvalitetsarbeid som du helt sikkert går over din forventning. Og skulle du være uheldig, så har du garanti. Du slipper å reise helt til Budapest for på klinikken i Oslo tar det gjerne.

Etter mange år med "tannlegeregningskrekk" bestilte jeg en time og det har jeg ikke angret på. Jeg har valgt å ta hele behandlingen i Norge, selv om jeg gjerne skulle ha sett Budapest. Prisforskjellen ble ikke så stor.
Nå er jeg halvveis i behandlingen hos Marius Fischer. Han er rolig, har stor tålmodighet og arbeidet hans er av høy kvalitet.Fikk en fast pris i forkant, så her dukket det ikke opp noen overraskelser underveis. Selv om jeg klarte å bomme på tiden til avtalen min i dag, løste de det glatt. Fikk komme allikevel...
Jeg sitter igjen med å ha besøkt en tannklinik,k som fyller opp et kinderegg med alle mine forventninger.

Hva venter du på?