Marius Fischer

Marius Fischer er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Marius Fischer

Veldig flink tannlege

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Har hatt fått to fyllinger i tennene og porselenskrone . Bedøvelsen som settes gjøres på en behagelig måte . Kjennes ikke . Veldig fornøyd med porselenskronene. Behagelig og trivelig personale og tanneleg . Annbefales

Helt klart verdens flinkeste og mest behaglige tannlege som man får tillit til fra første stund.

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Jeg har alltid hatt dårlige tenner og slitt mye med tannlegeskrekk. Den er totalt borte, takket være Marius og hans utrolig flinke tannpleiere. Det er en rolig, trygg stemning på kontoret, så man klarer å slappe av fra første stund. Så her anbefaler jeg alle som har tennlegeskrekk til å gå.

Og ikke minst er jeg veldig fornøyd med alle behandlinger som er utrørt her :-) Og det er mange..

Om det hadde vært mulig å gi de mer enn 5 stjerner hadde jeg gjerne gjort det,

En meget dyktig og sympatisk tannlege.

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Marius inngir tillit fra første stund. Han er meget hensynsfull i sin behandling. Han er samtidig effektiv i sitt arbeid og det er tydelig at dette er en tannlege med lang erfaring innenfor feltet. Det har vært en fornøyelse å samarbeide med Marius Fischer.

Meget BRA, DYKTIG.

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

OralCare A/S; tannlege og øvrig personalet gav tillit og faglig dyktighet fra 1.møte. Har fått kroner og bro på alle tennene, minus 1. Ingen smerter, ubehag eller problemer. Flyturene x 5 har bare vært kjekkt. Totalrenovering - 100 % fornøyd.
Mvh.og stor TAKK til Marius og Oralcare klinikk
Ove H.

Tannlegekontor som fyller et helt kinderegg.

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Er du opptatt av pris og forutsigbart over kostnadene, oversikt over hva du kan få refusjon på fra NAV, dyktige tannleger som er spesialister, kvalitetsarbeid, gode garantier,fantastisk service og fleksibilitet, gode råd og hyggelige personale?

Lider du av tannlegeskrekk og har dårlig tannhelse? Eller trenger du bare å få satt inn den plomben du mistet under julebordet i fjor?

Da er Oralcare det rette stedet for deg!

Er du en av dem som tror at det er bare norske tannleger som kan jobben sin, beklager å måtte skuffe deg. Hos Oralcare får du kvalitetsarbeid som du helt sikkert går over din forventning. Og skulle du være uheldig, så har du garanti. Du slipper å reise helt til Budapest for på klinikken i Oslo tar det gjerne.

Etter mange år med "tannlegeregningskrekk" bestilte jeg en time og det har jeg ikke angret på. Jeg har valgt å ta hele behandlingen i Norge, selv om jeg gjerne skulle ha sett Budapest. Prisforskjellen ble ikke så stor.
Nå er jeg halvveis i behandlingen hos Marius Fischer. Han er rolig, har stor tålmodighet og arbeidet hans er av høy kvalitet.Fikk en fast pris i forkant, så her dukket det ikke opp noen overraskelser underveis. Selv om jeg klarte å bomme på tiden til avtalen min i dag, løste de det glatt. Fikk komme allikevel...
Jeg sitter igjen med å ha besøkt en tannklinik,k som fyller opp et kinderegg med alle mine forventninger.

Hva venter du på?

Supertannlegen

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Rolig og behagelig tannlege. Fin for de med tannlegeskrekk. Den blir borte hos OralCare. Resten av personalet er også veldig behagelige. Kjempefornøyd med implantater, bro og kroner. Super bra og absolutt og anbefale :-)

Kjempefornøyd!

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Jeg havnet på chat med tannlege Inge hos Oralcare etter at jeg hadde sett på websiden deres og syntes det hørtes såpass bra ut at jeg bestilte time der. Det har jeg aldri angret på og der kommer jeg til å fortsette. Det er veldig behagelig å komme dit. En kjenner bare fred og de har alltid humor og en latter på lager. Veldig fint arbeide med tennene mine så jeg vil absolutt anbefale deg å dra dit en tur. Det vil du aldri angre på!

Endelig en god opplevelse hos tannlegen!

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Etter mange år med tanken på at jeg burde gå til tannlegen og fikse det ene og det andre, tok jeg fatt i det tidlig i vår og dro til Oralcare for en sjekk. Da viste det seg at jeg hadde mange feil i tennene etter dårlige behandlinger hos offentlige skoletannleger og forskjellige tannleger i voksen alder.
Jeg fikk en fin behandlingsplan hos Inge Meisal og alle på tannlegesenteret har vært veldig opptatt av mitt ve og vel under hele prosessen.
Marius Fischer og Natasa Barackov har begge utført behanlinger på tennene mine og jeg er veldig fornøyd med informasjon under behandlingene, utførelse og ikke minst resultatet!
I tillegg har to søte assistenter holdt meg i hånden og fått meg til å føle meg bra under alle behandlingene.
Jeg anbefaller Oralcare på det sterkeste!

Ubeskrivelig!

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Etter å ha hatt både ekstrem tannlegeskrekk, og en tannhelse som har skrantet veldig, kan jeg endelig nå smile igjen!
Tannlegen Marius har oppfylt mitt største ønske, nemlig det å kunne smile uten hendene foran munnen!
Han har en egen evne til å roe deg ned, og se frem til resultatet i stedet for å se på selve behandlingen og frykten.
Jeg kan ikke si annet enn at jeg er evig takknemlig til ham, og ikke minst assistenten hans som også er ei helt fantastisk dame! De har gjort alt de kunne for at min opplevelse hos tannlegen skulle bli bra i motsetning til "vanlige" kommunale tannleger!
Inge (den fantastiske mannen som han er) fortalte meg at jeg ville kunne få trygde refusjon på behandlingen min, noe INGEN tannleger før har fortalt meg! Han har vært en utrolig hjelp i løpet av behandlingstiden min! En støtte, og en genuin mann som virkelig gjør sitt ytterste for å hjelpe og berolige pasientene.
Jeg har bare lovord å komme med til Oralcare! Jeg reiser glatt fra Rogaland til klinikken deres på Linderud for resten av livet mitt for tannbehandlinger, enten det er store eller små behandlinger det er snakk om, for denne gjengen går virkelig inn for å gjøre en hver behandling til deres beste!
Jeg kan ikkeforklare med ord hvor mye disse menneskene har endret livet mitt, og kan bare si TUSEN TAKK!