Oralcare AS

Erich Mogensøns Vei 38 0594 Oslo
Oralcare AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oralcare AS

Super tannlege

Tannlege: Agnieszka Maria Paszkiewicz Skrevet

Blid og imøtekommende profesjonell tannlege.
Jobber raskt og effektivt uten smerter.
Opplyser og informerer godt om din tannhelse.

Fantastisk dyktig

Tannlege: Marius Fischer Skrevet

Meget god på kommunikasjon før under og etter behandlingen.
Meget dyktig, rask og presis i sitt arbeide.
En meget behagelig person og tannlege.

Veldig flink tannlege

Tannlege: Marius Fischer Skrevet

Har hatt fått to fyllinger i tennene og porselenskrone . Bedøvelsen som settes gjøres på en behagelig måte . Kjennes ikke . Veldig fornøyd med porselenskronene. Behagelig og trivelig personale og tanneleg . Annbefales

Kvalitet fra start til slutt!

Tannlege: Zoltán Oláh Skrevet

Jeg har tidligere hatt regulering, men jeg har vært misfornøyd med at min tidligere tannlege tok av strengen bak for tidlig og dermed sklei tennene i front over hverandre. Jeg var på konsultasjon i Oslo og møtte både Marius, Inge og Oláh for å se om vi kunne gjøre noe ved hjelp av enten kroner eller skallfasetter. Etter nøye prosesser, bilder og avstøp hadde de en plan til meg.

Jeg bestemte meg for å gjøre behandlingen i Budapest, dette var en kjempefin opplevelse, fra vi ble henta på flyplassen til vi dro hjem igjen. (Jeg tok like gjerne med min mor på storbytur ettersom man ikke må sitte så mye i tannlegestolen!)

Flotte lokaler, veldig hyggelig og hjelpsom sjåfør og Dr. Oláh og hans assistenter tar vare på deg fra du kommer til du går.

Jeg har aldri i mitt liv hatt så lite skrekk eller smerte i en tannlegestol. Den var nemlig ikke eksisterende! Det som jeg syntes var ubehagelig var blekingen. Og det var virkelig det eneste.

Jeg er så utrolig fornøyd med behandlingen jeg fikk, og nå har jeg den formen på tennene jeg skulle ønske jeg hadde i utgangspunktet. Dette ble jo en form for "snarvei" sammenlignet med regulering, men jeg er SÅ FORNØYD.

Vil anbefale Oralcare Oslo og Oralcare Budapest til alle.

Tusen takk Inge og hans team :)

Helt klart verdens flinkeste og mest behaglige tannlege som man får tillit til fra første stund.

Tannlege: Marius Fischer Skrevet

Jeg har alltid hatt dårlige tenner og slitt mye med tannlegeskrekk. Den er totalt borte, takket være Marius og hans utrolig flinke tannpleiere. Det er en rolig, trygg stemning på kontoret, så man klarer å slappe av fra første stund. Så her anbefaler jeg alle som har tennlegeskrekk til å gå.

Og ikke minst er jeg veldig fornøyd med alle behandlinger som er utrørt her :-) Og det er mange..

Om det hadde vært mulig å gi de mer enn 5 stjerner hadde jeg gjerne gjort det,