Margarita Kalfova Træland

Margarita Kalfova Træland er tannlege i Lillehammer

Siste vurderinger av Margarita Kalfova Træland

Dyktig og serviceinnstilt tannlege

Klinikk: Centrum Tannklinikk Skrevet

Har brukt tannlegen helt siden hun overtok min tidligere tannleges praksis. Jeg er veldig fornøyd med kontroll og oppfølging av mine tannimplantater og utskifting av gamle plomber som begynner å gi problemer. Hun tar seg alltid tid til å forklare grundig og gi anbefaling på behandling og alternativer. Klinikkteamet består også av en fantastisk tannlegesekretær som er vennlig og imøtekommende og har godt grep på timebestilling og logistikk.

Behandling av høy kvalitet og god service

Klinikk: Centrum Tannklinikk Skrevet

Hun er min tannlege fra 4 år siden.Hun er sikret faglig og lydhør.Tannlegekontoret er veldig fint,koselig og moderne.Jeg anbefaler denne tannlegen.

Jeg er veldig fornøyd med tannlegen min

Klinikk: Centrum Tannklinikk Skrevet

Jeg bruker tjenestene til denne tannlegen i to år, og jeg er veldig fornøyd. En veldig vennlig, oppmerksom tannlege som forklarer i detalj hva som er galt med deg, noe som er veldig viktig for en person som meg som har problematiske tenner og tannkjøtt. Jeg er veldig fornøyd med resultatene og anbefaler det på det sterkeste som tannlege.

Slurvete og dyr

Klinikk: Centrum Tannklinikk Skrevet

var innom der i sommer og fikset noen tenner. ble stort sett dårlig resultat og reparasjonen ramlet av igjen før jeg kom meg tilbake til Oslo igjen. Generelt litt lite nennsom (slår borti andre tenner osv). Dyrt og dårlig.
Stort pluss for erfaren og hyggelig kontordame (voksen dame arvet av de forrige tannlegene). Kontordamen bør finne seg en flink tannlege å jobbe for.