Stian Bremvåg Sundli

Stian Bremvåg Sundli er tannlege i Stjørdal

Siste vurderinger av Stian Bremvåg Sundli

Kjempebra

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Hyggelig, forklarte alt han gjorde og hørte på mine ønsker. Kommer nok tilbake! God utsikt fra Sanden tannlegesenter også :)

En fantastisk,sympatisk,omsorgsfull,forståelsesfull,flink tannlege😊 Tommel opp fra meg 👍🏼

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Kan ikke bli bedre 👍🏼😊 med min tannlegeskrekk fra barneårene er jeg så glad for og ha funnet en tannlege som forstår😊 Tusen takk

Beste tannlegen jeg har vært hos:)

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Veldig flink og profesjonell tannlege som jeg på det sterkeste kam anbefale. Pene priser også;) Forstår det også sånn at de er godt utrustet for å takle tannlegeskrekk også.

Anbefales om du har tannlegeskrekk

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Har kun vært hos ham en gang i forbindelse med en "hastejobb", noe som er skummelt nok i seg selv når man har tannlegeskrekk, men Stian var den perfekte tannlege: veldig rolig og forklarte hele veien hva han holdt på med.

Hensynsfull og faglig dyktig

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Stian har behandlet min sterke angst for tannlegenehandling, og lykkes med det. Sukssfaktoren tror jeg først og fremst ligger i hans medmennesklighet, hensynsfullhet og faglige kompetanse. Det fører med seg trygghet, både i det å møte frykten og trygghet i at han vet hva han gjør. Han er alltid inkluderende og forklarer hva han skal gjøre, og sørger for at jeg aktivt er med på å bestemme hva som skal skje videre.