Petar Ninkov

• Oral kirurgi og oralmedisin
  • Oral-kirurgi og oralmedisin

2006

SpesTorg Tannhelse Prisliste

SpesTorg Tannhelse Telefonnummer62 53 46 0062 53 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 83 2317 Hamar
Petar Ninkov er tannlege i Hamar

Siste vurderinger av Petar Ninkov

Trygg og sikker

Klinikk: SpesTorg Tannhelse Skrevet

Har fjernet tann og satt inn implantat hos Ninkov, så det ble noen tannlegebesøk. Følte meg godt ivaretatt under hele prosessen. Han er faglig dyktig, trygg, og samtidig effektiv. Dette gjør at man som pasient slapper bedre av. Var på kontroll i dag, fint at man blir fulgt opp i etterkant. Hyggelig klinikk.

Trivelig

Klinikk: SpesTorg Tannhelse Skrevet

Var hos Ninkov i dag. Kjempedyktig og ble godt ivaretatt. Han og sine medarbeidere var blide og hyggelige. Ett stort pluss til de.

Fantastisk

Klinikk: SpesTorg Tannhelse Skrevet

Jeg er ikke veldig glad i å besøke tannlegen, men Petar Ninkov gjorde opplevelsen god. Fantastisk tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: SpesTorg Tannhelse Skrevet

Ja, for han er faktisk den beste tannlegen jeg har vært hos!

Meget effektiv, og dyktig.
Han tar seg tid til å forklare i detalj hva som skal skje, både før og under behandlingen.
Han er veldig nøye på hygiene, og man føler seg godt ivaretatt.

For en som har tannlegeskrekk de luxe, er det godt å komme til en tannlege som vet hva han driver med, som ikke går rundt grøten, og som vet å betrygge pasientene sine.
Neste gang jeg skal til tannlegen, velger jeg glatt å gå til ham!

Rolig og flink!

Klinikk: SpesTorg Tannhelse Skrevet

Flink kjevekirurg som er rolig, og lett på hånden. Gjorde inngrepet på 10 minutter, da jeg fjernet ei visdomstann.

Hvis du har tannlegeskrekk, er Petar absolutt å anbefale. Flinke resepsjonister som tar seg godt av deg. Her følte jeg meg veldig trygg!