Wesam Baghher Taki Almashat

Autorisasjon (2006)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannlege Oslo AS Telefonnummer21 64 64 1021 64 64 ...
Trondheimsveien 30 0560 Oslo
Wesam Baghher Taki Almashat er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Wesam Baghher Taki Almashat

Meget dyktig tannlege!

Klinikk: Tannlege Oslo AS Skrevet

Wesam er en drivende dyktig tannlege. Tålmodig, oppmerksom og varm. Konkurransedyktige priser og topp behandling. Det er tydelig kommunikasjon og smertefritt! Jeg har gjennomført både rotfylling og kirurgisk trekking av visdomstann. Alltid fornøyd!

Utrolig dyktig og rolig Tannlege

Klinikk: Tannlege Oslo AS Skrevet

Har hatt et par forferdelige opplevelser hos tannlege,
også i voksen alder, og har kviet meg i mange år for igjen gå til tannlege.Etter et besøk hos Wesam i fjor da jeg måtte trekke en ødelagt tann,er tannlegeskrekken min helt borte som dugg for solen.En meget dyktig,forståelsesfull og behagelig tannlege, og går videre hos han pr.dato for å ta igjen det forsømte med tennene mine.Kan absolutt anbefale han på det sterkeste.Meget fornøyd med prisene også.(Tommel opp).

Kurert tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlege Oslo AS Skrevet

Wesam er utrolig dyktig. Var først innom for sjekk og rens, og fjernet noen uker senere en visdomstann. Har litt traumer fra tidligere tannleger, men etter å ha vært hos ham er jeg ikke redd for å gå til tannlegen lenger.
Smertefri og rask behandling, god på pris, og god oppfølging. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig, effektiv og serviceinnstilt

Klinikk: Tannlege Oslo AS Skrevet

Wesam er en super tannlege. Har gjennomført tannsjekk, tannrens og to fyllinger. Er svært fornøyd med behandlingen og opplever høy kvalitet på utført arbeid. Ser ut til å ha svært god kunnskap om ulike tannrelaterte problemstillinger. Og så er han svært treffsikker på bedøvelsen.

Super tannlege! ANBEFALES

Klinikk: Tannlege Oslo AS Skrevet

Utrolig dyktig, kvalitet på arbeidet og bra priser!
Jeg er super fornøyd og har anbefalt han til mange som også er veldig fornøyd med han. Anbefales på det sterkeste!