Ida Marie Dahle

Oral protetikk

Autorisasjon (2011)

Ida Marie Dahle er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Ida Marie Dahle

Aldri opplevd en så grei tannlege.

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, og er alltid livredd når jeg skal til Tannlegen. Ida Marie Dahle er utrolig dyktig, viser medfølelse og tar hensyn. Hun forklarer alt hun gjør underveis, og er veldig opptatt av at det ikke skal gjøre vondt. Anbefales på det sterkeste! :)

Meget behagelig - svært kompetent.

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Tannlegen er imøtekommende - forteller hva som må gjøres. Under hele behandlingen blir man informert - også om hva som måtte gjenstå av behandling. Hun framstår som sikker, grundig og trygg. At hun har god almenkunnskap er også meget positivt - samt god humor.

Tipp, topp tannlege

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Ida Marie er effektiv, dyktig og hyggelig. Hun er også veldig stødig i arbeidet og beroligende underveis i behandlingen. Og med en tydelig interesse for faget sitt. Videre opplyser hun underveis hva hun driver med, slik at man har kontroll på hva som skjer, dersom man skulle ønske det. Prismessig er det vel ca det samme som for andre tannleger i byen. Veldig fornøyd!

Dyktig og tillitsvekkende!

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Ida Marie er den minst skumle tannlegen jeg har møtt. Hun er blid og positiv, og flink til å fortelle hva hun gjør underveis i behandlingen. Hun strekker seg langt for å ta inn sine kunder når de trenger det. Etter at jeg begynte å gå til henne har min tannlegeskrekk forsvunnet, og jeg kommer ut fra hennes kontor både i bedre humør og mer avslappet enn når jeg går inn. Hun setter bedøvelse bedre enn noen andre, den treffer der den skal hver eneste gang, noe som gjør at jeg kan slappe helt av og være trygg på at ingenting kommer til å gjøre vondt. Ingen tannlege har klart det på første forsøk på meg før. Det eneste som ikke er gøy med å gå til tannlegen nå er lommeboka. Hun er ikke den billigste i byen, men hun er verdt hvert øre! Når jeg flytter til høsten betaler jeg gjerne flybilletten så jeg kan fortsette å gå til henne.

Veldig bra

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Sikkert den beste tannlegen jeg har vært hos. Veldig informerende underveis, så en slapper av og vet hva som kommer.