Kris Tore Solesnes Espersen

Autorisasjon (2011)

Opalia tannklinikk Trondheim Telefonnummer404 30 110404 30 1 ...
Vestre Rosten 81, Trekanten 12 etasje 7075 Tiller
Kris Tore Solesnes Espersen er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Kris Tore Solesnes Espersen

service utover det vanlige

Klinikk: Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien Skrevet

Jeg vil si først som sist at jeg har ingen forutsetninger for å vite hva som er godt utført tannlegearbeid, så jeg vil ikke uttale meg om sånt. Det som gjorde mest inntrykk var at han sa at denne tannen er litt tvilsom, og at han ville prøve å rotfylle tannen, men han ville ikke ta betalt før han så at det var vellykket. Slik jeg ser det betyr det enten at han har stor tillit til kvaliteten på sitt eget arbeid, eller at han ikke vil rane pasientene sine. Kanskje begge deler, hvem vet. Uansett sitter jeg igjen med inntrykket av at han går langt i å spille på lag med pasienten. Tommel opp!

Trondheims beste.

Klinikk: Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien Skrevet

Trondheims beste tannlege.
Fordi: empatisk, faglig dyktig, har humor og tid.

Utfordringen blir å opprettholde dette høye nivået.

Behagligste opplevelsen jeg har hatt hos en tannlege😃

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Har aldri opplevd en mer behagelig tannlege enn Kris👍🏼 Jeg er en dame som nærmer meg 53år, så jeg har vært en del ganger hos en tannlege. Mer behagelig person skal du lete lenge etter😃Kris passer på at du har en fin opplevelse og samtidelig forklarer han hele tiden hva han gjør. Det var en veldig positiv opplevelse for meg i dag👍🏼 Kris har fått en ny pasient i dag😃 Han virker bare så snill og god😃

Veldig dyktig og beroligende for de med total og invalidiserende tannlegeskrekk

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Jeg er en av de med ekstrem tannlegeskrekk.
Helt fra barndommen av var jeg plaget med dårlig tannhelse grunnet medisinering og munntørrhet, og utviklet en fobi for tannlegen grunnet smertefulle og skremmende opplevelser hos tannlegen.
Måtte til tannlegen til slutt grunnet store smerter, og da var tannhelsen min veldig dårlig og det i seg selv var noe jeg skjemtes veldig over, så terskelen var høy for å kontakte tannlegen, men jeg hadde ikke valg, dette gikk ikke lenger.
Kom til Kris espersen som kunne fortelle meg at nå var det nye regler for hjelp til økonomiske utgifter for de med invalidiserende tannlegeskrekk og behov for tanrestaurering, samt at jeg ble tilbudt et slags tannlegedop så er så kraftig at man ikke har sjans til å kjenne angst, blir helt rolig.
For første gang klarte jeg å gjennomføre tannbehandlig uten å besvime, hyperventilere eller gråte ukontrollert av angst, og Kris Espersen har en veldig behagelig væremåte, rolig og avslappet slik at man føler seg trygg og ivaretatt, han er også raus med bedøvelse og flink å sette den slik at behandlingen ble fullstendig smertefri.

Meget bra

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Har tatt meg inn på fritiden, en tannlege som er der for pasienten 24 timer i døgnet så fremt han har tid:) får til og med velge musikk selv under behandlingen:D