Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien

Innherredsveien 7, Inng. A 2.etg 7014 Trondheim
Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien

Fantastisk tannlege

Tannlege: Ranveig Spjeldnes Tuv Skrevet

Er så fornøyd etter å ha byttet til Ranveig. Har gått til henne i over 5 år og hun er fabelaktig. Alltid trivelig, nøye og utrolig dyktig. Anbefales på det sterkeste🤩

Enestående!

Tannlege: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Får alltid komme til Kris om min faste tannlege ikke har ledig eller er på ferie. Superfornøyd med Kris, nøye, forsiktig og grundig. Anbefales på det sterkeste!

Den beste tannlegen jeg har gått til.

Tannlege: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Den beste tannlegen jeg noengang har gått til.En fantastisk håndverker i tannlegefagett.Mitt inntrykk at han får til ting som andre tannleger ikke vil gjøre i forhold til reparasjon av tenner.En omgjengelig og kjempetrivelig person.Vil aldri bytte tannlege.

Svært hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Tor Arne Vinje Skrevet

Dyktig og flink tannlege med glimt i øyet 😃 Ble godt ivaretatt og han utførte jobben knirkefritt. Kommer definitivt tilbake!

Super tannlege!

Tannlege: Torill Arntsen Skrevet

Hun virker veldig dyktig. Gjør fornuftige vurderinger og gir rett behandling. Forklarer grundig hva hun gjør. Som person er hun veldig trivelig og empatisk. Det er som regel lett å få time. Og hvis det viser seg å være noe "smatteri" som ikke krever behandling kommer det av og til ingen regning :-). Den beste tannlegen jeg har hatt ila. mine 50 år.