Kris Tore Solesnes Espersen

Colosseumklinikken AS Avd Trondheim, Kris Tore Solesnes Espersen

2011

Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Prisliste
Kris Tore Solesnes Espersen Priser mangler

Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Telefonnummer73 80 20 5073 80 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Innherredsveien 7, Inng. A 2.etg 7014 Trondheim
Kris Tore Solesnes Espersen
Væretrøa 48 7054 Ranheim
Kris Tore Solesnes Espersen er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Kris Tore Solesnes Espersen

Anbefales ikke

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Tilsynelatende trivelig fyr, men fryktelig dårlig kommunikasjon. Gikk til en lengre behandling hos han som endte opp med å koste det tredobbelte av forespeilet pris uten at dette ble gitt beskjed om før jeg mottok faktura. Han har også snakket direkte usant flere ganger som skapte konflikter for meg med de andre ansatte på klinikken da de kom med kontrabeskjeder. Det hele ble børstet vekk som at "han er så trivelig men dessverre litt konfliktsky....". Fryktelig useriøst opplegg som ikke anbefales videre.

Verdens beste tannlege!!!!

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos! Faglig flink, morsom, får meg til å glemme at tannleger er skumle ;)
Forklarer alt han gjør underveis, prater og nynner mens han holder på så jeg glemmer å være nervøs! Aldri lang ventetid. Hurra for Kris!!

Blid, dyktig og effektiv!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Super tannlege !! Anbefaler han på det sterkeste!Har ikke tannlegeskrekk selv, men for de som måtte ha det er det nok lurt å gå til Kris. Skrur opp musikken på radioen, forteller litt vitser og får deg til å slappe av i stolen.

Utrolig fornøyd

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Takket være denne mannen er det nesten litt hyggelig å dra til tannlegen. Fantastisk fornøyd. Fått hjelp med alt fra hull, visdomstann og utallige knekte tenner.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Denne mannen er et funn for oss med en stor skepsis til tannleger. Han har alt: humor, kunnskap, trygghet, sjarm.. ..... Og muskler