Kris Tore Solesnes Espersen

Kris Tore Solesnes Espersen er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Kris Tore Solesnes Espersen

Verdens beste tannlege!!!!

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos! Faglig flink, morsom, får meg til å glemme at tannleger er skumle ;)
Forklarer alt han gjør underveis, prater og nynner mens han holder på så jeg glemmer å være nervøs! Aldri lang ventetid. Hurra for Kris!!

Blid, dyktig og effektiv!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Super tannlege !! Anbefaler han på det sterkeste!Har ikke tannlegeskrekk selv, men for de som måtte ha det er det nok lurt å gå til Kris. Skrur opp musikken på radioen, forteller litt vitser og får deg til å slappe av i stolen.

Utrolig fornøyd

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Takket være denne mannen er det nesten litt hyggelig å dra til tannlegen. Fantastisk fornøyd. Fått hjelp med alt fra hull, visdomstann og utallige knekte tenner.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Denne mannen er et funn for oss med en stor skepsis til tannleger. Han har alt: humor, kunnskap, trygghet, sjarm.. ..... Og muskler

Verdt å reise til Trondheim for

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Jeg har flyttet fra Trondheim nå, men når jeg skal til tannlegen, tar jeg fly til Kris.
Det sier alt.

service utover det vanlige

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Jeg vil si først som sist at jeg har ingen forutsetninger for å vite hva som er godt utført tannlegearbeid, så jeg vil ikke uttale meg om sånt. Det som gjorde mest inntrykk var at han sa at denne tannen er litt tvilsom, og at han ville prøve å rotfylle tannen, men han ville ikke ta betalt før han så at det var vellykket. Slik jeg ser det betyr det enten at han har stor tillit til kvaliteten på sitt eget arbeid, eller at han ikke vil rane pasientene sine. Kanskje begge deler, hvem vet. Uansett sitter jeg igjen med inntrykket av at han går langt i å spille på lag med pasienten. Tommel opp!

Trondheims beste.

Trondheims beste tannlege.
Fordi: empatisk, faglig dyktig, har humor og tid.

Utfordringen blir å opprettholde dette høye nivået.

Behagligste opplevelsen jeg har hatt hos en tannlege😃

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Har aldri opplevd en mer behagelig tannlege enn Kris👍🏼 Jeg er en dame som nærmer meg 53år, så jeg har vært en del ganger hos en tannlege. Mer behagelig person skal du lete lenge etter😃Kris passer på at du har en fin opplevelse og samtidelig forklarer han hele tiden hva han gjør. Det var en veldig positiv opplevelse for meg i dag👍🏼 Kris har fått en ny pasient i dag😃 Han virker bare så snill og god😃

Veldig dyktig og beroligende for de med total og invalidiserende tannlegeskrekk

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Jeg er en av de med ekstrem tannlegeskrekk.
Helt fra barndommen av var jeg plaget med dårlig tannhelse grunnet medisinering og munntørrhet, og utviklet en fobi for tannlegen grunnet smertefulle og skremmende opplevelser hos tannlegen.
Måtte til tannlegen til slutt grunnet store smerter, og da var tannhelsen min veldig dårlig og det i seg selv var noe jeg skjemtes veldig over, så terskelen var høy for å kontakte tannlegen, men jeg hadde ikke valg, dette gikk ikke lenger.
Kom til Kris espersen som kunne fortelle meg at nå var det nye regler for hjelp til økonomiske utgifter for de med invalidiserende tannlegeskrekk og behov for tanrestaurering, samt at jeg ble tilbudt et slags tannlegedop så er så kraftig at man ikke har sjans til å kjenne angst, blir helt rolig.
For første gang klarte jeg å gjennomføre tannbehandlig uten å besvime, hyperventilere eller gråte ukontrollert av angst, og Kris Espersen har en veldig behagelig væremåte, rolig og avslappet slik at man føler seg trygg og ivaretatt, han er også raus med bedøvelse og flink å sette den slik at behandlingen ble fullstendig smertefri.

Meget bra

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Har tatt meg inn på fritiden, en tannlege som er der for pasienten 24 timer i døgnet så fremt han har tid:) får til og med velge musikk selv under behandlingen:D

Meget bra

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Har vært hos denne tannlegen ca 10 ganger, og er meget fornøyd! Jobber gjerne over lunsjen om det er det som skal til for å få deg smertefri. Ellers kan jeg nevne:

*Grundig og effektiv
*Gode priser
*Dyktig
*Morsom
*Komfortabel (kjenner som oftest ikke at han setter bedøvelsen)

Lurer dog på om han har en benkpress skjult inne på kontoret, hehe.. ;-)

En tannlege med tanke på pasienten

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Detter er den mest imøtekommende tannlegen både jeg og frøkenen har vært hos.
Hyggelig og omsorgsfull.
God behandling og meget konkurranse dyktige priser.

Veldig bra!

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Hyggelig, dyktig, presis og alltid hjelpsom. Har fått omfattende arbeid gjort; og han har fått det til for en bedre pris enn jeg kunne håpe på. Tar alltid imot til akutttimer på lynraskt varsel.Nå når mine barn er ferdig med skoletannlegen; er Kris et selvsagt valg!
Jeg hadde i mange år tannlegeskrekk; og ble her møtt med forståelse, tålmodighet og omtankt. i dag setter jeg meg i stolen uten problemer, gruer meg ikke i det hele tatt.
Kris er kanskje i overkant raus med bedøvelsen; fordelen er at du ikke kjenner noe som helst mens han holder på.
Om han skulle finne på å flytte fra byn; da har jeg et problem. For jeg går ikke til noen andre....

Veldig bra, veldig bra, veldig bra.

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Går til Kris... kom inn i dag og fryktet rotfylling... og jada... det måtte til... MEN: alle mine negative forventninger ble knust... Eneste jeg såvidt la merke til under hele prosessen var stikket ved første bedøvelsessprøyte. (som forøvrig tok knekken på tannpinen.. så det var bare positivt det også).. Har veldig god erfaring med Colosseumklinikken - og Kris - ja han er den beste tannlegen jeg har gått til... Har også en sønn som har fått tannregulering på samme sted.. bare positive erfaringer....

Effektiv og morsom.

Klinikk: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Kjempefornøyd med denne tannlegen. Jeg har litt tannlegeskrekk, men det taklet han godt med å bruke humor for å roe meg ned. Jobbet raskt, men virket veldig nøye ved undersøkelsen. Anbefaler han.

Rask og effektiv

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Selv om han er i overkant muskuløs danser han rundt jekslene dine som en alv med sukkerkick. Her er intet å frykte. Han jobbet forøvrig så fort at jeg knapt rakk å varme opp stolen!

En av de bedre tannlegene jeg har hatt

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Kris fremstår som gjennomført profesjonell, og arbeider raskt og effektivt. Kvaliteten på arbeidet er fremifrå, og jeg anser ham som den dyktigste tannlegen jeg noen gang har besøkt.