Marianne Christine Sigerstad

Tannlegene i Munkegata

2011

Tannlegene i Munkegata Priser mangler

Tannlegene i Munkegata Telefonnummer73 80 67 6073 80 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Munkegata 9 7013 Trondheim
Marianne Christine Sigerstad er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Marianne Christine Sigerstad

Utrolig flink og positiv tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Munkegata Skrevet

Gleder meg til å dra til tannlegen! Marianne er kjempe flink og behagelig.
Alttid et smil på lur og god stemning.
Hun fikset en krone som sitter perfekt.
Anbefales på det sterkeste :)

Utrolig dyktige folk fra ende til annen

Klinikk: Tannlegene i Munkegata Skrevet

Jeg følte meg så godt ivaretatt, sett og hørt!
Hadde veldig, veldig vondt. Skulle ta rotamputasjon. Var veldig engstelig for hvordan det skulle foregå.

Marianne, Rolf Isaksen, tannpleieren (som jeg dessverre har glemt navnet til) og resten av teamet, gjorde dette til en utrolig god opplevelse.

De konsulterte hverandre når de var i tvil, det synes at de trives med å jobbe med hverandre og det synes at de er vant med å ta i mot pasienter som gruer seg.

I den grad man kan anbefale rotamputasjon, vil jeg si at det bør gjøres hos dem.

Beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt:-)

Suverene skills

Klinikk: Marianne Christine Sigerstad Skrevet

Dyktig, nøyaktig og forteller deg hva som gjøres under behandlingen. Ho er hyggelig og imøtekommende. Marianne er en av de absolutt beste tannlegene jeg har vært til - noensinne.

For en opplevelse!

Klinikk: Tannlegene i Munkegata Skrevet

Har aldri vært særlig komfortabel med å dra til tannlegen, selv om det bare skulle være for en rutinesjekk av tennene. Da jeg fikk vite at
jeg måtte trekke to visdomstenner var jeg meget glad for at
Marianne behandlet meg. For en utrolig trivelig, behersket og dyktig tannlege! Behandlingen gikk helt smertefritt og opplevelsen var
langt bedre enn forventet! Jeg våger nesten å si at jeg hadde en langt mer positiv opplevelse av å være hos Marianne enn hos noen annen tannlege jeg har vært hos for rutinesjekk!

Meget anbefalt!

Utrolig hyggelig og dyktig

Klinikk: Tannlegene i Munkegata Skrevet

Marianne gjør tannlegebesøket mindre ukomfortabelt. Utrolig hyggelig, blid og flink til å forklare hva som skal gjøres. Hun er forsiktig og veldig flink til jobben sin; det går både raskt og knirkefritt. Jeg kunne ikke hatt bedre tannlegebesøk. Hun har gjort terskelen mindre for å ta en sjekk!
Personalet som jobber der, sekretærene og assistentene, er også kjempehyggelig! De smiler lett og er veldig imøtekommende.
De har bra studentpris/rabatt som gjør det lettere for en student å prioritere sin tannhelse!