Oris Dental Munkegata

Oris Dental Munkegata holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Oris Dental Munkegata

Dyktig tannlege

Tannlege: Farok Mazumder Skrevet

Farok er den beste tannlegen har jeg møt. Han vet hva skal gjøre. Veldig dyktig! Skulle sjekke tennene mine mens jeg anbefalt å gjøre annen som jeg ble fornøyd.

I år blir det 50 år siden jeg begynte med Isaksen som tannelge

Tannlege: Rolf Isidor Isaksen Skrevet

Først med faren til Rolf, så med Rolf. Dumt at folk pensjonerer seg ( inkl. meg selv)
Meget effektiv tannlege , gødt humør og rimelig.

Flott klinikk og profesjonelt team

Tannlege: Farok Mazumder Skrevet

Jeg var redd for en tannlege i mange år. I dag hadde jeg mitt første besøk etter 25 år, og jeg valgte Oris Dental i Munkegata. Jeg er fornøyd med profesjonaliteten og kvaliteten på tjenesten. Teamet er flott og Farok (min nye tannlege) er en profesjonell og god spesialist. Jeg anbefaler dem på det sterkeste. Hvis du er redd for tannlegen som jeg var redd, vil du bli glad etter å ha besøkt Oris Dental.
Jeg vil anbefale ...
😀😀😀😀

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Farok Mazumder Skrevet

Skulle trekke visdomstann, og gikk tilfeldigvis til Farok Mazumder, som viste seg å være et lykketreff. En veldig flink, effektiv, tydelig og omtenksom tannlege.
Jeg hadde gruet meg litt til trekkingen, men hele seansen var så hyggelig, at jeg glemte at jeg lå der med skalpell i munnen. Har aldri hatt en så behagelig og fin opplevelse hos tannlegen før. Anbefaler Farok sterkt. Dyktig, menneskelig og sans for humor.

En skikkelig dyktig tannlege

Tannlege: Farok Mazumder Skrevet

Han er veldig dyktig og samtidig snill og omtenksom, noe som gjør hele tannlegebesøket mitt mye behageligere/bedre enn jeg forventet!