Carl Asbjørn Riordan Larsen

Carl Asbjørn Riordan Larsen er tannlege i Moss

Siste vurderinger av Carl Asbjørn Riordan Larsen

Utrolig flott tannlege!

Klinikk: Bredsand Tannlegesenter Skrevet

Carl ser deg og tar deg på alvor, han er uhøytidelig og varm, ønsker at du skal ha det godt der du sitter. Det er en veldig sårbar situasjon du er i, men Carl gjør alt han kan for å gjøre det beste han kan for deg! Behandlingen og prisen er det ingenting å si om!
Flott behandling alltid! Jeg er veldig fornøyd.

Første tannlegen jeg har følt meg 100% komfertabel med!

Klinikk: Bredsand Tannlegesenter Skrevet

Carl tar hensyn til deg som pasient, snakker rolig og behagelig med deg hele veien. Carl konsulterer alltid med deg før han gjør noen inngrepen og prismessig er det ingenting å klage på.

Jeg har hatt mange mindre behagelige erfaringer med andre tannleger tidligere, men etter jeg startet hos Carl er det å dra til tannlegen aldri et problem lenger.

Anbefales på det sterkest!

Veldig flink, sympatisk og rolig

Klinikk: Bredsand Tannlegesenter Skrevet

Jeg vil anbefale Carl Larsen på det varmeste. Da jeg kom til ham første gang hadde jeg tannlegeskrekk pga tidligere opplevelser. Men han er svært rolig, morsom og har et så avslappet vesen at dette nå har gått over. Han er sensitiv og oppmerksom og spør underveis om alt går bra ift smerter osv. Carl er også rask, og tar seg tid til spørsmål. Han svarer godt og pedagogsik. Denne tannlegen anbefaler jeg virkelig.