Silje Støfring

Silje Støfring er tannlege i Ullensaker

Siste vurderinger av Silje Støfring

Beste tannlegen

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Jeg måtte trekke en tann for flere år siden, min faste tannlege hadde ferie, og jeg måtte ringe en ny klinikk. Jeg fikk time hos Silje dagen etter, og livredd satte jeg meg i stolen. Jeg spurte og grov om alt som skulle skje, stoppet henne flere ganger i det hun skulle sette bedøvelse, og også når hun skulle starte å trekke tanna. Men hun hadde en tålmodighet som få, forklarte alt, hun ventet, og forklarte igjen, og fikk roet meg ned. Tanna ble trukket uten at jeg merket noe som helst, og siden da har hun vært min tannlege. Jeg går til henne en gang årlig, og kommer aldri til å bytte henne ut - selv om jeg nå har flyttet fra Jessheim til Vadsø. Sånne som henne vokser ikke på trær, hun er gull verdt :-)

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Fantastisk med stor F. Har ikke ord, hun er bare fantastisk. Snill, flink, hensynsfull. Vet hva hun gjør

Hyggelig, flink og empatisk tannlege

Klinikk: Silje Støfring Skrevet

Tar seg god tid, forklarer hva hun gjør og tar hensyn til pasienten (har tannlegeskrekk).
Anbefales på det varmeste!

Fantastiske Silje!

Klinikk: Colosseum Tannlege Jessheim Skrevet

Silje har hjulpet meg med å overkomme skrekken min og hun tar så godt imot meg hver gang. Hun tar deg alvorlig og strekker så langt. Oppriktig bryr seg om pasientene sine.