Rune Denstad

Rune Denstad er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Rune Denstad

Dyktig fyr!

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege! Alltid hatt tannlegeskrekk, men Rune fiksa den biffen. Han tok hensyn til frykten og virket oppriktig redd for at jeg som pasient skulle få vondt. Anbefales på det sterkeste.

Super

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Dette er en tannlege som fortjener all den positive omtalen som her er listet opp. Kjenner meg igjen i alt.
Har hatt utallige tannleger opp gjennom årene, men ingen kan måle seg med Denstad. Kommer ikke til å oppsøke noen annen norsk tannlege. Det jeg setter aller mest pris på er at han viser at han har skjønt at han behandler et levende menneske. Viser innlevelse, har respekt og ekte empati.

Veldig sympatisk

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Har alltid hatt tannlegeskrekk, men det trenger man ikke ha med denne tannlegen! Han har alltid tatt seg god tid, er empatisk, har humor og forklarer veldig godt. Man føler at han bryr seg, og at det er ekte. For første gang på over 20 år så gruer jeg meg faktisk ikke til å gå til tannlege selv om jeg skal trekke tenner, ta rotfylling etc. Anbefales for de med tannlegeskrekk !

Dyktig tannlege

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

God kontakt med pasientene, og god behandling. Jeg føler meg sett.

Ekstremt fornøyd :)

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig førnøyd med Rune som tannlege. Han er alltid blid og har en sans for humor.
Jeg var der fordi jeg hadde hull i alle tennene pga kaffedrikking med MYE sukker i og han tok seg veldig god tid til meg, Man føler ikke at han stresser rundt. Og ikke minst, han satte seg ned ved siden av meg og fortalte meg hvorfor jeg fikk skadene, hva han skal gjøre, hva som skjer når det skjer i tenne og hvordan jeg skal behandle tennene hjemme. han skulle også vise meg hvordan jeg pusser tennene når jeg kommer tilbake neste gang, og det har jeg aldri opplevd at en tannlege har gjort før. Og jeg hadde ei visdomstann med smerter, jeg fikk veldig lett time på dagen og det var også mulighet for å kontakte han pr mobil ved veldig akutte tilfeller. Veldig godt fornøyd :D