Rune Denstad

Heimdal Tannlegesenter AS

Autorisasjon (2006)

Rune Denstad er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Rune Denstad

Opptatt av pasientens beste.

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Føler meg ivaretatt og at det er fokus på hva som er riktig/best behandling av meg som er fokus. Alle på klinikken er meget hyggelig.

Rune Denstad er en fantastisk flink tannlege!

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gjennom mange år som som pasient bare positive erfaringer. Han drøfter bestandig hva som skal gjøres før behandlingen starter.
Jeg hadde problemer med 'bruksisme' i underkjeven etter en stor hodeskade. Dette ordnet han med endring av bittet med kompositt for ca. 10 år siden og alt ble og er bra!!
Rune og klinikken er noe jeg anbefaler alle.

Null hull 😊🤩

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Har brukt Denstad noen år! Omgjengelig, trivelig og flink tannlege 😊 Er for øvrig det alle på kontoret som jeg har værtni kontakt med. Trivelige damer i skranken å 😊
Anbefales 😊

Kan sitt og grundig

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Gjør jobben grundig og er forsiktig. Betryggende å gå til en som kan faget. Hyggelig og viser interesse for pasient

En profesjonell men hyggelig tannlege

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Rune er en meget flink tannlege som lytter til pasienten, og som på en forbilledlig måte hjelper pasienten til å gi den rette tilbakemeldingen i behandlingen. I tillegg er han hyggelig og omtenksom og sørger for at besøkene blir avslappende og en positiv opplevelse. Forøvrig har Senteret mange flinke tannleger og assistenter, og har alltid moderne utstyr, bl.a. egen 3D-stasjon for produksjon av implantater.