Rune Denstad

Heimdal Tannlegesenter AS

2006

Heimdal Tannlegesenter AS Prisliste

Heimdal Tannlegesenter AS Telefonnummer72 84 64 0072 84 64 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ringvålveien 2 7080 Heimdal
Rune Denstad er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Rune Denstad

Beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg er en av de som svetter i hendene bare jeg skal bestille time.Har store problemer med å komme meg avgårde. Rune er en fantastisk tannlege. Rolig,forklarer godt hva som gjøres.Jeg glemmer nesten at jeg sitter i tannlegestolen. Synd jeg ikke dro ditt med en gang. Anbefales på det sterkeste.

Er Rune landets beste tannlege?

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Om ikke, så er han sannelig ikke langt unna. Etter 50 år med tannlegeskrekk ( mest sannsynlig framprovosert etter mange besøk hos skoletannlegen på 1970-tallet).

Hos Heimdal Tannlegesenter og Rune fant jeg på mange måter en «safe haven». Her snakker vi dønn proffesjonelle mennesker på alle felt. Kanskje er skyldes det framskritt på tannlegefronten de siste årene, men mest sannsynlig er det på grunn av Runes rolige og behagelig vesen at jeg ikke lenger ligger søvnløs en uke før tannlegetimen. Tenk å faktisk kunne snakke med tannlegen din i forkant av timen og fortelle om de tingene du er mest bekymret for.

Skal du bytte tannlege, men har ikke helt bestemt deg for hvem så anbefaler jeg Rune på det sterkeste. At det kanskje koster et par hundrelapper ekstra her i forhold til hos andre, er så absolutt verdt det.

Rett og slett en fantastisk tannlege !

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Når tannlegen har en så flott væremåte at man gleder seg til å gå til tannlegen , da må han jo bare være perfekt ! Et vinnende vesen ! Tvers i gjennom hyggelig ! Informativ ! Humor ! Dyktig !!!

Dyktig fyr!

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege! Alltid hatt tannlegeskrekk, men Rune fiksa den biffen. Han tok hensyn til frykten og virket oppriktig redd for at jeg som pasient skulle få vondt. Anbefales på det sterkeste.

Super

Klinikk: Heimdal Tannlegesenter AS Skrevet

Dette er en tannlege som fortjener all den positive omtalen som her er listet opp. Kjenner meg igjen i alt.
Har hatt utallige tannleger opp gjennom årene, men ingen kan måle seg med Denstad. Kommer ikke til å oppsøke noen annen norsk tannlege. Det jeg setter aller mest pris på er at han viser at han har skjønt at han behandler et levende menneske. Viser innlevelse, har respekt og ekte empati.