Heimdal Tannlegesenter AS

Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Faglig dyktig tannlege

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Flink fyr, gjør et godt arbeid både faglig og håndverksmessig. Svarer godt på spørsmål og tar seg god tid. Prismessig er Heimdal tannlegesenter dyrere enn mange.

Dyktig fyr!

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege! Alltid hatt tannlegeskrekk, men Rune fiksa den biffen. Han tok hensyn til frykten og virket oppriktig redd for at jeg som pasient skulle få vondt. Anbefales på det sterkeste.

Beroligende, smilende og imøtekommende!

Tannlege: Svein Øksenholt Skrevet

Endelig en tannlege som jeg ønsker å komme tilbake til. Har tannlegeskrekk, men hans rolige vesen gjør at man slapper av. Annbefales!

Bedre blir det ikke

Tannlege: Svein Øksenholt Skrevet

Faglig dyktig (så langt jeg kan bedømme), behagelig, empatisk, jovial. Jeg slet med tannlegeskrekk i mange år, men når det nærmer seg ny time hos Øksenholt, gleder jeg meg nesten. Å komme til ham føles som å møte en god kompis!
Det må også nevnes at hans gode hjelpere på kontoret er av samme kaliber.

usikker

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

har vært på en sjekk, kostet 800kr, etter at en bit av en rotfylt tann løsnet og hang løst i tannkjøttet. gatzschmann fortalte meg at den ikke kunne limes og anbefalte krone fordi det kunne være den stakk dypt. fjerning av biten gikk raskt, og den stakk heldigvis ikke dypt.
hele prosessen tok vel 5 minutter, inkludert bedøvelse.
etter trekkingen sa han at han kunne skaffe en krone, til å få satt på tannen dagen etter.
men føler at jeg kunne ihvertfall fått en sjekk av de andre tennene i tillegg pluss anbefalinger for denne prisen.
han overså også et stort hull i en av de bakre jekslene som burde være lett synlig.

Han er den beste tannlegen jeg har hatt, uten tvil.

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Han er den beste tannlegen jeg har hatt! Vanligvis liker jeg ikke å ha behandlinger hos tannleger, men siden jeg byttet tannleger, jeg er meget fornøyd. Han er profesjonell, snill og hyggelig. Anbefales!

Super

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Dette er en tannlege som fortjener all den positive omtalen som her er listet opp. Kjenner meg igjen i alt.
Har hatt utallige tannleger opp gjennom årene, men ingen kan måle seg med Denstad. Kommer ikke til å oppsøke noen annen norsk tannlege. Det jeg setter aller mest pris på er at han viser at han har skjønt at han behandler et levende menneske. Viser innlevelse, har respekt og ekte empati.

Veldig sympatisk

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Har alltid hatt tannlegeskrekk, men det trenger man ikke ha med denne tannlegen! Han har alltid tatt seg god tid, er empatisk, har humor og forklarer veldig godt. Man føler at han bryr seg, og at det er ekte. For første gang på over 20 år så gruer jeg meg faktisk ikke til å gå til tannlege selv om jeg skal trekke tenner, ta rotfylling etc. Anbefales for de med tannlegeskrekk !

Beste tannlegen

Tannlege: Svein Øksenholt Skrevet

Har brukt Øksenholt i noen år nå.En tannlege jeg anbefaler til de jeg kjenner.Kunnskapsrik behagelig en jeg stoler på.Veldig fornøyd så her er min beste anbefaling .

Den bæste tanlægen æ nånn gang har godt te .

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Han har en helt spesiel evne til å få deg til å bli rolig å avslappet. Han anbefales på det sterkeste ...

Dyktig tannlege

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

God kontakt med pasientene, og god behandling. Jeg føler meg sett.

Ekstremt fornøyd :)

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Veldig førnøyd med Rune som tannlege. Han er alltid blid og har en sans for humor.
Jeg var der fordi jeg hadde hull i alle tennene pga kaffedrikking med MYE sukker i og han tok seg veldig god tid til meg, Man føler ikke at han stresser rundt. Og ikke minst, han satte seg ned ved siden av meg og fortalte meg hvorfor jeg fikk skadene, hva han skal gjøre, hva som skjer når det skjer i tenne og hvordan jeg skal behandle tennene hjemme. han skulle også vise meg hvordan jeg pusser tennene når jeg kommer tilbake neste gang, og det har jeg aldri opplevd at en tannlege har gjort før. Og jeg hadde ei visdomstann med smerter, jeg fikk veldig lett time på dagen og det var også mulighet for å kontakte han pr mobil ved veldig akutte tilfeller. Veldig godt fornøyd :D

Særdeles bra kar, spesielt for oss "reserverte"

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Jeg valgte Rune Denstad etter anbefalning fra bekjente, og det angrer jeg definitivt ikke på!

Som så mange andre har jeg tannlegeskrekk, mye på grunn av "rikets tilstand" og tidligere erfaringer med ikke fullt så positive opplevelser. Mitt første møte med Denstad var på grunn av at det måtte rotfylles flere tenner i forkant av en nødvendig operasjon som kom i berøring med røtter. Det føltes litt rart å kunne si at en trippel eller kvadrupel (har glemt) rotfylling var den beste tannlegeerfaringen min noen gang!

Jeg opplevde at Denstad LYTTET til meg, respekterte og tok hensyn til at jeg hadde et "handikap" opp mot tannleger. Denstad var VELDIG flink til å holde en avledende samtale som beroliget meg mye. Han delte erfaringer fra eget liv og virke og opplevdes genuint interessert i meg og tematikken rundt mitt besøk. Denstad og/eller hans medarbeidere var også dyktige i å finne ut av økonomiske løsninger og kontaktet meg i etterkant da det viste seg at det var mulig å få bedre dekning fra det offentlige enn først antatt.

Selv om jeg ikke er "kurert" for min vegring mot ikke-kulinariske besøk i min munn så kan jeg i alle fall varmt anbefale Rune Denstad, jeg har funnet tannlegen JEG kommer til å benytte i framtiden.

Hverken eller

Tannlege: Svein Øksenholt Skrevet

Skiftet tannlege etter noen uheldige episoder med S.Øksenholt.
En bro falt ut. En annen bro sprakk og, iflg min nåværende tannlege, ville falle ut hvilken dag som helst. En rotfylling var utført i halve kanalen, måtte gjøres på nytt av min nye tannlege.

Utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Svein Øksenholt Skrevet

Resultatet ble veldig bra etter fjerning av amalgam i flere tenner.
Jeg er meget fornøyd med behandlingen.

Utrolig dyktig og beroligende

Tannlege: Svein Øksenholt Skrevet

Han følger med på alt innen faget, videreutdanner seg og er i fremste linje med det siste innen behandling. Er idag en av de fremste på implantater og vanskelige arbeider. En sjelden, uttrolig tannlege som virkelig kan anbefales.

Fantastisk tannlege, anbefales på det sterkeste! :)

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Rune er en blid, imøtekommende, dyktig, omgjengelig og svært hyggelig tannlege som jeg kan anbefale på det aller sterkeste. Jeg slet med sterk tannlegeskrekk fra møtene med skoletannlegen, men Rune har klart mesterverket å hjelpe meg til å overvinne frykten gjennom sin måte å være på og i sitt møte med meg som pasient. Jeg kan ikke få rost ham nok som tannlege, og er nøler ikke med å anbefale ham til alle jeg kjenner.

Anbefales!

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Veldig godt fornøyd med å bytte til Rune! Han har en humoristisk tone, men er samtidig seriøs.