Heimdal Tannlegesenter AS

Ringvålveien 2 7080 Heimdal
Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Veldig fornøyd!

Tannlege: Friederike Wünsche Skrevet

Hadde ikke vært til tannlegen på mange år, pga tannlegeskrekk. Aldri følt meg så trygg, og tatt vare på. Forteller hva hun skal gjøre på forhånd, og går gjennom hele prosessen med deg. Forteller hva vært enkelt instrument gjør, og hva hun skal gjøre. Jeg som er livredd for bedøvelse klarte til og med det! Gir gode råd, og løsninger. Kjempe fornøyd!

Trygg, informativ og lydhør. Ingen ugrunnet venting.

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

En veldig positiv opplevelse for en som i utgangspunktet ikke liker å gå til tannlegen.

Presise mtp timeavtalene. God informasjon om behandling og produkter.

En trygg og flink lege

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Knut er en dyktig og trygg tannlege. Er veldig fornøyd etter behandling ( fylling) i dag.
Har vært på flere undersøkelser hos han tidligere og kommer til å ha han som min tannlege fremover.

Fantastisk

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Han er Faglig dyktig, tar seg tid, er nøye, viser hensyn å er forståelsesfull. En tannlege som anbefales.

Hyggelig. Gir god informasjon før og underveis i behandlingen. Behandler skånsomt og med respekt for smerte.

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Gir pasienten en følelse av å bli godt ivaretatt på en personlig og samtidlig profesjonell måte. Gir god informasjon underveis i behandlingen. Pålitelig ifh til pristilbud gitt på forhånd skriftlig.