Heimdal Tannlegesenter AS

Ringvålveien 2 7080 Heimdal
Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Super dyktig tannlege

Tannlege: Pål Stakston Kvinge Skrevet

Informativ, betryggende, proff og yrkesstolthet! Alltid fint å komme til Pål. Liker egentlig ikke å gå til tannlege, men hos Pål er det alltid hyggelig og godt å være! :)
Kan anbefale Pål på det sterkeste!!

En tannlege i sin egen liga!!!

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Utrolig flink tannlege med humor og humør. Super nøye å bra når det gjelder å være snill med pasienten. Veldig forsiktig kar. Tommel opp for Rune. 👍🏻

God kvalitet

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Meget god service og trivelige ansatte på tannklinikken. K. Gätzschmann er en meget dyktig tannlege. Gir god behandling og samhandler godt med pasient. Er fleksibel og også dyktig til å forklare med språk "for folk flest". God kvalitet over hele linjen og vil aldri bytte tannlege så lenge jeg bor i Trondheim.

Trivelig tannlege

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Rune er alltid i godt humør, og det smitter over på meg. Han er positiv, og forklarer på en god måte. Føler meg i trygge hender hos han!

Fremragende tannlege

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Jeg har vært klient hos denne tannlegen i snart 7 år, og må si at jeg aldri har hatt bedre tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk stort sett hele livet, Men dette er det slutt på nå. Dessuten er han svært profesjonell, og gjør etter mitt syn en svært god jobb. Har overhodet ingen kritiske kommentarer.