Heimdal Tannlegesenter AS

Ringvålveien 2 7080 Heimdal
Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Fantastisk

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Han er Faglig dyktig, tar seg tid, er nøye, viser hensyn å er forståelsesfull. En tannlege som anbefales.

Hyggelig. Gir god informasjon før og underveis i behandlingen. Behandler skånsomt og med respekt for smerte.

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Gir pasienten en følelse av å bli godt ivaretatt på en personlig og samtidlig profesjonell måte. Gir god informasjon underveis i behandlingen. Pålitelig ifh til pristilbud gitt på forhånd skriftlig.

Beste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Jeg er en av de som svetter i hendene bare jeg skal bestille time.Har store problemer med å komme meg avgårde. Rune er en fantastisk tannlege. Rolig,forklarer godt hva som gjøres.Jeg glemmer nesten at jeg sitter i tannlegestolen. Synd jeg ikke dro ditt med en gang. Anbefales på det sterkeste.

Er Rune landets beste tannlege?

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Om ikke, så er han sannelig ikke langt unna. Etter 50 år med tannlegeskrekk ( mest sannsynlig framprovosert etter mange besøk hos skoletannlegen på 1970-tallet).

Hos Heimdal Tannlegesenter og Rune fant jeg på mange måter en «safe haven». Her snakker vi dønn proffesjonelle mennesker på alle felt. Kanskje er skyldes det framskritt på tannlegefronten de siste årene, men mest sannsynlig er det på grunn av Runes rolige og behagelig vesen at jeg ikke lenger ligger søvnløs en uke før tannlegetimen. Tenk å faktisk kunne snakke med tannlegen din i forkant av timen og fortelle om de tingene du er mest bekymret for.

Skal du bytte tannlege, men har ikke helt bestemt deg for hvem så anbefaler jeg Rune på det sterkeste. At det kanskje koster et par hundrelapper ekstra her i forhold til hos andre, er så absolutt verdt det.

Rett og slett en fantastisk tannlege !

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Når tannlegen har en så flott væremåte at man gleder seg til å gå til tannlegen , da må han jo bare være perfekt ! Et vinnende vesen ! Tvers i gjennom hyggelig ! Informativ ! Humor ! Dyktig !!!