Heimdal Tannlegesenter AS

Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Faglig dyktig tannlege

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Flink fyr, gjør et godt arbeid både faglig og håndverksmessig. Svarer godt på spørsmål og tar seg god tid. Prismessig er Heimdal tannlegesenter dyrere enn mange.

Dyktig fyr!

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege! Alltid hatt tannlegeskrekk, men Rune fiksa den biffen. Han tok hensyn til frykten og virket oppriktig redd for at jeg som pasient skulle få vondt. Anbefales på det sterkeste.

Beroligende, smilende og imøtekommende!

Tannlege: Svein Øksenholt Skrevet

Endelig en tannlege som jeg ønsker å komme tilbake til. Har tannlegeskrekk, men hans rolige vesen gjør at man slapper av. Annbefales!

Bedre blir det ikke

Tannlege: Svein Øksenholt Skrevet

Faglig dyktig (så langt jeg kan bedømme), behagelig, empatisk, jovial. Jeg slet med tannlegeskrekk i mange år, men når det nærmer seg ny time hos Øksenholt, gleder jeg meg nesten. Å komme til ham føles som å møte en god kompis!
Det må også nevnes at hans gode hjelpere på kontoret er av samme kaliber.

usikker

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

har vært på en sjekk, kostet 800kr, etter at en bit av en rotfylt tann løsnet og hang løst i tannkjøttet. gatzschmann fortalte meg at den ikke kunne limes og anbefalte krone fordi det kunne være den stakk dypt. fjerning av biten gikk raskt, og den stakk heldigvis ikke dypt.
hele prosessen tok vel 5 minutter, inkludert bedøvelse.
etter trekkingen sa han at han kunne skaffe en krone, til å få satt på tannen dagen etter.
men føler at jeg kunne ihvertfall fått en sjekk av de andre tennene i tillegg pluss anbefalinger for denne prisen.
han overså også et stort hull i en av de bakre jekslene som burde være lett synlig.