Heimdal Tannlegesenter AS

Ringvålveien 2 7080 Heimdal
Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Meget flink tannlege

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Dyktig og beroligende for en som har "litt" tannlegeskrekk. Føler at mine tenner blir sjekket og tatt godt vare på..

Den beste tannlegen

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Tar hensyn og er behagelig i behandlingen. Informerer godt og tar det med ro da jeg er litt ubekvem i tannlegestolen.

Empatisk, dyktig og engasjert.

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Som flere andre her har jeg alltid slitt med alvorlig tannlegeskrekk og har derfor ikke fulgt opp hos klinikker tidligere. Resultatet er mye skader på tenner og tannlegebesøk bare under akutte omstendigheter. Dette fører selvfølgelig til at de eneste tannlegebesøkene jeg hadde var ved betennelse og dermed mye ubehag i tannlegestolen..

Rune er beroligende, profesjonell og empatisk. La opp en plan for å få orden på alt i munnen og har nå hatt flere timer de siste månedene. Runes behandlinger har vært så behagelig og betryggende at jeg nå bare gruer meg litt til å komme meg i stolen, i motsetning til søvnløse uker, nerveproblemer og angst tidligere.

Rune er godt på vei til å ta knekken på skrekken for meg, hans arbeid har vært så smertefritt at jeg blir like overrasket hver gang han sier at vi er ferdige for dagen. Jeg vurderer ikke lengre å utsette eller avlyse timer og gleder meg til å bli ferdig med alt.

Om du leser dette Rune så vil jeg si tusen takk til deg og de andre ansatte hos dere. Mottakelse, behandling, oppførsel og atmosfære hos denne klinikken er virkelig utmerket. Jeg synes heller ikke prisene er noe høyere enn jeg er vant til, så hvorfor denne klinikken og Rune spesielt er så bra i forhold til de andre jeg har besøkt har jeg ikke svar på.

Ps. Sliter du med angst også? Mye problemer med tenner? Ring og få en time hos Rune, jeg kan personlig garantere at du ikke vil angre på det!

Rune Denstad - helt fantastisk

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Gruer meg ikke til det årlige tannlegebesøket. Rune Denstad er helt fantastisk, og har kurert min tannlegeskrekk.

Meget fornøyd!

Tannlege: Friederike Wünsche Skrevet

Friederike er absolutt å anbefale, til alle. Meget fornøyd med behandlingen hun har gitt meg. Behagelig, trygg og flink til å fortelle hva hun gjør. Og veldig hyggelig :-)