Heimdal Tannlegesenter AS

Ringvålveien 2 7080 Heimdal
Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Anbefales

Tannlege: Pål Stakston Kvinge Skrevet

Trygg, rolig og behagelig tannlege. Hvis du er nervøs, så anbefaler jeg trygt Pål da han er utrolig oppmerksom underveis i behandlingen. Gir god informasjon om hva som skal utføres og hvorfor, og forsikrer seg om at det går greit med deg underveis. Aldri opplevd en så god tannlege før.

Kjempe dyktig tannlege

Tannlege: Pål Stakston Kvinge Skrevet

Dyktig tannlege som gjør at du føler deg tryggere om du skulle ha tannlege skrekk. Spør ofte hvordan det går med meg underveis, om jeg har vondt eller lignende. Veldig fornøyd 😊👍🏼

very lovely, respectful and humble. Good customer relations

Tannlege: Pål Stakston Kvinge Skrevet

I did a root filling and its was done so excellently. He very gently on my teeth and does a good job every time I visit there.

Flink tannlege,men....

Tannlege: Friederike Wünsche Skrevet

Hun var ikke god på kundebehandling. Hilste ikke når jeg kom inn.Var mere opptatt av kameraet hun holdt på med.Hilste først når hun begynte med undersøkelsen. Første gang jeg var hos henne,og hun virket fornærmet da hun ga meg en diagnose,og jeg svarte at jeg aldri hadde hørt dette hos min forrige tannlege!Hentet da en mer erfaren tannlege,og han understreket at FW var en dyktig tannlege!Dette har jeg i det hele tatt ikke bestridd,og heller ikke ment! Bortsett fra elendig kundebehandling,er jeg meget fornøyd med tannbehandlingen. Den var en smertefri og god opplevelse.

Faglig dyktig, rolig, trygg.

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Alltid hyggelig i møte med ansatte. Beste tannlege jeg har vært hos. ( og det er ikke få.. er snart 70 år) Anbefales!!!!