Heimdal Tannlegesenter AS

Ringvålveien 2 7080 Heimdal
Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Suverent tannlegesenter

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Høy kompetanse å super på trygghet for ei med tannlegeskrekk. Både tannlege og øvrig personale er meget positive og skaper ro å trygghet. Flotte lokaler. Gir en følelse sv alltid å ville det beste for meg som pasient. Forklarer hva som må og ble gjøres på en meget forståelig måte. Eneste tannlegesenter jeg noen gang har returnert til.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Pål Stakston Kvinge Skrevet

Har slitt med tannlegeskrekk hele livet. Pål er superhyggelig, rolig og ikke minst interessert i deg som person. Man føler seg godt ivaretatt og trygg! Kommer ikke til å bytte tannlege ❤️

Super dyktig tannlege

Tannlege: Pål Stakston Kvinge Skrevet

Informativ, betryggende, proff og yrkesstolthet! Alltid fint å komme til Pål. Liker egentlig ikke å gå til tannlege, men hos Pål er det alltid hyggelig og godt å være! :)
Kan anbefale Pål på det sterkeste!!

En tannlege i sin egen liga!!!

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Utrolig flink tannlege med humor og humør. Super nøye å bra når det gjelder å være snill med pasienten. Veldig forsiktig kar. Tommel opp for Rune. 👍🏻

God kvalitet

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Meget god service og trivelige ansatte på tannklinikken. K. Gätzschmann er en meget dyktig tannlege. Gir god behandling og samhandler godt med pasient. Er fleksibel og også dyktig til å forklare med språk "for folk flest". God kvalitet over hele linjen og vil aldri bytte tannlege så lenge jeg bor i Trondheim.