Heimdal Tannlegesenter AS

Telefonnummer72 84 64 0072 84 64 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ringvålveien 2 7080 Heimdal
Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Er Rune landets beste tannlege?

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Om ikke, så er han sannelig ikke langt unna. Etter 50 år med tannlegeskrekk ( mest sannsynlig framprovosert etter mange besøk hos skoletannlegen på 1970-tallet).

Hos Heimdal Tannlegesenter og Rune fant jeg på mange måter en «safe haven». Her snakker vi dønn proffesjonelle mennesker på alle felt. Kanskje er skyldes det framskritt på tannlegefronten de siste årene, men mest sannsynlig er det på grunn av Runes rolige og behagelig vesen at jeg ikke lenger ligger søvnløs en uke før tannlegetimen. Tenk å faktisk kunne snakke med tannlegen din i forkant av timen og fortelle om de tingene du er mest bekymret for.

Skal du bytte tannlege, men har ikke helt bestemt deg for hvem så anbefaler jeg Rune på det sterkeste. At det kanskje koster et par hundrelapper ekstra her i forhold til hos andre, er så absolutt verdt det.

Rett og slett en fantastisk tannlege !

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Når tannlegen har en så flott væremåte at man gleder seg til å gå til tannlegen , da må han jo bare være perfekt ! Et vinnende vesen ! Tvers i gjennom hyggelig ! Informativ ! Humor ! Dyktig !!!

Faglig dyktig tannlege

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Flink fyr, gjør et godt arbeid både faglig og håndverksmessig. Svarer godt på spørsmål og tar seg god tid. Prismessig er Heimdal tannlegesenter dyrere enn mange.

Dyktig fyr!

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege! Alltid hatt tannlegeskrekk, men Rune fiksa den biffen. Han tok hensyn til frykten og virket oppriktig redd for at jeg som pasient skulle få vondt. Anbefales på det sterkeste.

Beroligende, smilende og imøtekommende!

Tannlege: Svein Øksenholt Skrevet

Endelig en tannlege som jeg ønsker å komme tilbake til. Har tannlegeskrekk, men hans rolige vesen gjør at man slapper av. Annbefales!