Mathias Ekren

Klinikk

Arken Tannlegesenter

Åsane Senter 37 5116 Ulset

Siste vurderinger av Mathias Ekren

Ingen over - ingen ved siden av!

Klinikk: Arken Tannlegesenter Skrevet

Mathias er helt klart den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Jeg har gått til han noen år nå, og selv om jeg har flyttet tar jeg heller tannlegebesøket når jeg er på besøk hjemme hos familie i Bergen!

Jeg har forferdelig tannlegeskrekk, og Mathias er utrolig forståelsesfull og flink.

For noen år tilbake fikk jeg en ekstra tann bak visdomstannen. Jeg ble henvist av min tidligere tannlege til Haukeland, hvor de fortalte meg at jeg måtte ha operasjon og legges i narkose. Jeg valgte da å gå til Mathias før første gang, og han kom med en veldig mye bedre løsning, hvor jeg bare behøvde å trekke visdomstannen og la den andre bli. Har ikke hatt noen problemer i etterkant og er strålende fornøyd med arbeidet han utfører.

Seriøs, flink i sitt fag og en tannlege man kan stole på!

Hyggelig og flink tannlege.

Klinikk: Arken Tannlegesenter Skrevet

Veldig hyggelig og tok seg god tid. Var skeptisk til å gå til en tannlege jeg ikke visste hvem var, men endte opp med å føle at han er mye flinkere enn tannlegen jeg har gått til siste årene. Anbefales på det sterkeste.

Suveren!!

Klinikk: Arken Tannlegesenter Skrevet

Lett og ledig tone. Han har faglig tyngde sammen med et fantastisk humør. En god opplevelse :)

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Arken Tannlegesenter Skrevet

Den beste tannlegen jeg har hatt,meget dyktig og alltid hyggelig!