Askøy Tannlegesenter AS

Juvikflaten 14a 5008 Bergen

Tilknyttede tannleger

Klikk her for å legge til en tannlege.

Klikk her for å se prislisten.

Juvikflaten 14a 5008 Bergen
Tlf: 900 77 333

Askøy Tannlegesenter AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Askøy Tannlegesenter AS

Fantastisk tannlege

Tannlege: Ivar Krohn-Dale Skrevet

Har du tannlegeskrekk bør du velge denne tannlegen, 100 % smertefri behandling og utrolig dyktig. Behagelig og trygg person. Anbefales!

Meget profesjonell og grundig

Tannlege: Ivar Krohn-Dale Skrevet

Han er i tillegg et rolig og hyggelig menneske. Hjalp meg mye med sykdommen, anbefales på det sterkeste.

Behagelig og flink tannlege.

Tannlege: Kyrre Teigen Skrevet

Har hatt omfattende tannbehandling, hvor alt har gått etter planen. Har moderne utstyr som gjør tannbehandlingen lettere og med mindre smerter.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Kyrre Teigen Skrevet

Har gått regelmessig til denne tannlegen i flere år og er svært fornøyd. Tannlegen er nøyaktig, tålmodig og gjør altid en god jobb.
Enkelt å finne fram, gode parkeringsmuligheter.
Gode og detaljerte kostnadsoverslag, ingen overraskelser.

Kyrre Teigen

Tannlege: Kyrre Teigen Skrevet

Begynte hos tannlegen for å få utført et ganske stort prosjekt. Han laget et prisoverslag for det arbeidet han skulle utføre.
I begynnelsen gikk alt etter planen, jeg betalte for hver time og det så ut til å fungere bra. Etter hvert skjer mange ting som han ikke hadde tatt med i sin beregning og arbeidet tok da lenger tid en han hadde forutsett.
Tannlegen forlangte da å få pengene utbetalt for hele arbeidet før dette var ferdig.
Da dette var et stort pengebeløp, syntes jeg at det var svært urimelig og det var heller ikke det vi hadde avtalt på forhånd.
Jeg gav utrykk for at jeg ikke ville betale på forhånd.
Det ble et opphold før jeg fikk ny time, en diskusjonstime hvor han bad meg velge å betale alt eller finne meg en annen tannlege. Han kom også med trusler om inkasso og kreditinfo.
Hvilken tannlege ville ta over et halvferdig arbeid, tenkte jeg. Jeg ble virkelig redd for dette utspillet hans, og følte meg truet til å betale.
Ikke å anbefale.