Shoresh Afnan

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Shoresh Afnan

Wow!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Shoresh er fantastisk. Jeg har tannlegeskrekk, og fikk vite at to visdomstenner måtte ut. En skulle trekkes og en skulle skjæres ut.

Jeg var selvfølgelig livredd, men Shoresh småsnakket meg meg, var ferdig på minutter, tørket tåret og kastet komplimenter min vei.

En tannlege som virkelig ser meg, bryr seg og i tillegg er så dyktig og effektiv har ikke jeg vært borti før.

Omtenksom og dyktig spesialist!

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Hei!

Jeg ønsker å gi tilbakemelding på behandlingen jeg fikk hos Afnan Shoresh 23.11.15.

Jeg ble spurt om jeg hadde hatt dårlig smak i munn fordi det kom dårlig lukt av tanna som han trakk. Jeg sa nei, men det stemmer ikke. Den har vært dårlig altfor lenge og skulle vært tatt ut i fjord. Idag merker jeg med andre ord bedre smak av det jeg spiser og drikker. Jeg har tydeligvis blitt vandt til det.

Jeg har nevnt for han at jeg har ryggproblemer. Jeg føler at jeg må fortelle at idag er jeg litt øm etter trekkingen, men det er ikke i nærheten av smertene av ryggplagene.
Jeg har bare brukt fenazon koffein sterke. Kanskje jeg forventet mer smerte.

Han hadde med seg lærling og hun var også veldig flink! De fikk jobben til å virke lett, men det er det når man kan det! Fantastisk flinke er dem! Viktig for meg at de får høre god tilbakemelding. Takk for behandlingen, ny time i februar.

Meget dyktig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Shoresh Afnan har behandlet meg gjentatte ganger, og er meget fornøyd. Hyggelig og gir meg beskjeder underveis slik at jeg har kontroll på hva som skjer da jeg sliter med tannlegeskrekk. Men ikke lenger. Han er den som har fått meg til å nesten "glede" meg til å få behandling av tannlegen.... Anbefales på det sterkeste. Han har mye og gjøre, men behandler hver eneste pasient med samme hyggelig tone har jeg lagt merke til.

Super tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Shoresh er en kjempe dyktig og effektiv tannlege! Han er også utrolig hyggelig og roer deg ned hvis du skulle være litt nervøs. Vil anbefale Shoresh på det sterkeste!

En helt fantastisk tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

En flinkere tannlege skal man lete lenge etter! Han var så forsiktig og behagelig å ha med å gjøre, at han nå har vært en stor del av at min tannlegeskrekk over 15 år er helt borte! Shoresh anbefales på det sterkeste :-)