Shoresh Afnan

Shoresh Afnan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Shoresh Afnan

Anbefales!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd med dr. Afnan! Veldig sympatisk, men likevel effektiv. Han lytter til pasienten og forteller deg hele veien hva som skjer. Anbefales på det sterkeste!

Perfekt

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Om du har tannlegeskrekk og flere utfordringer i munnen din – gå kun til ham. Du blir ikke bare fornøyd, du blir lykkelig etter å ha besøkt denne mannen: dine problemer vil bli løst ikke bare profesjonelt, men meget raskt og med flott stemning. Jeg ble operert av ham to ganger, en operasjon var komplisert. Shoresh er en unik kirurg. I tillegg har han en utrolig bra humorsans :)

Kjempeflink tannkirurg

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg hadde to visdomstenner som måtte ut og en fordeling skrekk for sprøyter i munnen. Denne kirurgen fikk meg til å slappe av og føle at jeg var i et trykt miljø. I tillegg til dette fikk han jobben gjort og bra også.

Beste kirurgen

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg ble henvist av min tannlege for å fjerne to rotrester i en jeksel, jeg var veldig tydelig på at jeg har ekstrem tannlegeskrekk
men jeg hadde aldri trodd at dette kunne gå så smertefritt, jeg synes kirurgen var meget dyktig på sitt felt, han var meget selvsikker og viste akuratt hvordan han skulle berolige meg meg, han pratet slik at jeg kunne fokusere på alt annet enn smerte.
Jeg følte jeg var hos en veldig profesjonell kirurg som er å anbefale på det sterkeste.

Bedre finner du ikke

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har utsatt fjerning av visdomstenner i 8 år på grunn av skrekkhistorier. På 14 minutter var jeg ute av døra smertefri, smilende og storfornøyd med opplevelsen. Han tok seg tid da han så jeg ble redd og snakket og tullet med meg underveis. Kunne ikke ønsket meg en bedre opplevelse, han anbefales sterkt!