Shoresh Afnan

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Shoresh Afnan

Alltid en fornøyelse

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Shoresh Afnan er en fantastisk kirurg. Alltid en fornøyelse. Faglig dyktig, varm, empatisk og humoristisk. Det er ingen vits å grue seg før et besøk hos han, for her går alt knirkefritt og smertefritt. Alle folka fra resepsjonen til assistenter er også veldig hyggelige. Tusen takk for nok en suveren behandling. Jeg anbefaler Oris på det varmeste til alle.

Faglig dyktig og omsorgsfull kirurg!

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Ble henvist til kirurg Shoresh Afnan av spesialist for et kirurgisk inngrep - Afnan fikk til noe som i første omgang så ut til å ikke være mulig. Kirurgen lyttet, og tok meg og mine behov på alvor, og viste tydelig at jeg ble sett og hørt.

Den omsorgsfulle og trygge rammen som ble skapt jeg under og etter besøket, av både kirurg og team, gjorde at jeg satt igjen med en helhetsopplevelse som kommer til å bli husket lenge.

Selv fikk jeg en bekymring mindre å tenke på, og en god opplevelse med på "kjøpet". Alt i alt veldig fornøyd med Shoresh Afnan og Oris Dental Galleri Oslo, og anbefaler varmt videre.

Den beste tannlegen!

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Shoresh er en utrolig hyggelig og dyktig tannkirurg. Jeg følte meg ivaretatt og ble godt informert om prosessen steg for steg. Hos Shoresh føler jeg meg i trygge hender, og kan anbefale han varmt videre til alle!

Profesjonell, snill og flink tannlege

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Jeg følte meg veldig trygg og ble godt tatt hånd om da det for meg var første gang jeg skulle sette inn en krone og var derfor veldig nervøs. Alt gikk fint og jeg fikk god forklaring og informasjon før og etter inngrepet. Tusen takk for en fin opplevelse av noe som kunne føltes mye mer skummelt! =)

Tannlege, fastlege, doktor, psykolog, mannen er alt.

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Du kommer til å ende opp med å lete i årevis hvis du skal prøve å finne en bedre tannlege en Shoresh.
Tannhelse og kroppshelse er noe han har skjønt henger sammen bedre en noen andre.