Shoresh Afnan

Shoresh Afnan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Shoresh Afnan

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg ble tatt godt hånd om av Shoresh Afnan da jeg i dag måtte trekke to visdomstenner. Han var rolig, nøyaktig, og brukte humor for å roe meg ned. Hele operasjonen tok under ti minutter, og jeg anbefaler denne tannlegen på det varmeste.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Fantastisk tannlege som tar vare på deg som pasient med masse humor og profesjonell fremtreden. Jeg var veldig nervøs før operasjon av visdomstann, men Shoresh beroliget meg fra sekundet jeg satte meg i stolen og selv om inngrepet ble mer komplisert enn først tenkt følte jeg meg hele veien i trygge hender. Anbefaler Shoresh og Galleri Oslo klinikken på det sterkeste!

Superflink

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Beste tannlege/spesialist jeg har vært hos. Kan virkelig faget sitt og ser pasienten. Utrolig rolig, snill og betryggende i møte med pasient. Forklarer steg for steg hva som skjer underveis, og snakket med meg hele veien gjennom operasjon for å sørge for at jeg var våken, hadde det bra og smertefritt. Samtidig effektiv og presis.

Anbefaling fra en med tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg sliter veldig med tannlegeskrekk, så det å få vite at jeg måtte fjerne alle visdomstennene mine hos en kirurg var en veldig skummel tanke. Det ble takk og lov ikke slik jeg fryktet. Å bli behandlet av Shoresh har gjort at jeg har kommet fra det hele med gode opplevelser og mindre frykt. Han har en beroligende tilnærming og er i det heletatt en veldig kul type samtidig som han er superproff.

Flink og dyktig tannlege !

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Beste tannlege opplevelsen jeg noensinne har hatt. Rolig og behagelig og med så godt humør !! Forklarer skritt for skritt hva som skal skje, og sørger hele tiden for at du ikke har vondt og at det føles ok. Teamet hans tar godt vare på deg under inngrepet. Jeg glemte faktisk flere ganger at jeg var hos tannlegen - Å med tannlege skrekk delux - gikk jeg ut derfra ganske happy og stolt !!
Tusen takk til Galleri Oslo klinikken og Dr.Shoresh ! Helt topp !!!🦷👏🏻 Terningskast 6 🎲 😁