Shoresh Afnan

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Prisliste
Oslo Tannlegesenter AS Priser mangler

Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Telefonnummer69 36 88 0069 36 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Farmansgate 2 1607 Fredrikstad
Oslo Tannlegesenter AS Telefonnummer22 42 49 5022 42 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo
Shoresh Afnan er tannlege i Fredrikstad og Oslo

Siste vurderinger av Shoresh Afnan

Jeg gikk ut fra operasjonen og lo.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Opplever Shoresh som en av de mest unike tannlegene jeg har vært borti.

Jeg kom inn for å trekke ut visdomstanna. Var veldig nervøs, men Shoresh roet meg ned ved å snakke om diverse interesser i tillegg tulle litt for å lette på trykket.

Operasjonen var smertfri og over på få minutter. Har heller ikke sterke smerter eller hevelse etter at bedøvelsen gikk ut.

Oppfatter Shoresh som en ufattelig dyktig kirurg og i tillegg veldig morsom. Vil nesten si at jeg koste meg

Utrolig flink kirurg

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg kom til Shoresh for kirurgisk fjerning av en visdomstann etter å ha utsatt dette i flere år fordi jeg sliter mye med tannlegeskrekk. Det var helt utenkelig for meg å gjennomføre dette, og katastrofetankene mine var skyhøye. Men han tok i mot meg, så meg, snakket med meg og tok meg alvorlig hele veien. Timen gikk smertefritt og var over på null komma niks. Også tannpleieren var en veldig god støtte!

Jeg går normalt hos en av de andre tannlegene, Diba, og hele senteret er helt fantastisk. Alle som jobber der er imøtekommende, smilende og hyggelige, jeg føler meg alltid ivaretatt. Hele senteret anbefales på det varmeste.

Godt jobba!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Opplever Shoresh som omtenksom og empatisk. Flink til å følge opp pasienten, også i helga. Dette var/er en udelt positiv opplevelse!

Anbefales.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har vært hos Shoresh Afnan i forbindelse med innsetting av implantat. Det var en veldig positiv opplevelse.
Fikk god informasjon før han startet og underveis i behandlingen. Kan anbeles.

Wow!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Shoresh er fantastisk. Jeg har tannlegeskrekk, og fikk vite at to visdomstenner måtte ut. En skulle trekkes og en skulle skjæres ut.

Jeg var selvfølgelig livredd, men Shoresh småsnakket meg meg, var ferdig på minutter, tørket tåret og kastet komplimenter min vei.

En tannlege som virkelig ser meg, bryr seg og i tillegg er så dyktig og effektiv har ikke jeg vært borti før.